• lillan31

Örebro-bröllop 2008

Nån som har eller ska sy in eller upp sin klänning någonstans i Örebro?

• lillan31

Jag har ju tyvärr köpt min klänning i en annan stad för flera månader sen....så jag måste ju hitta en "vanlig" skräddare, eftersom brudbutikerna bara syr upp klänningar som är köpte hos just dem...

Ett litet dilemma...

• lillan31

ska ni på mässan på Örebro slott? ( kanske överflödig fråga )

• lillan31

fanns det mycket att se? Fick man några idéer och mer inpiration? Det kan behövas lite mer och lite nytt...

lillaj skrev 2008-02-11 22:35:32 följande:
    Yes ska dit! Förra helgen klarade vi av bröllopsmässan i Malmö men sen får det nog räcka
  • lillan31

ok, man kanske har koll på det mesta ändå gällande sitt eget bröllop...klänning är ju köpt, dukningen är ganska färdigplanerad, tårtan har jag en ganska klar bild av i mitt huvud, ringarna är klara, det är väl kanske brudbuketten jag skulle behöva lite inspiration till...

• lillan31

Ni kanske redan har nämnt detta någonstans i tråden men...; Vilken kyrka ska ni gifta er i, o har ni fått välja tid?

• lillan31

är det någon av er som har köpt eller ska hyra en underklänning? I sådana fall; vad betalade ni för det?

• lillan31

Ja, jag är lite vimsig...klart jag menade underkjol

lillaj skrev 2008-03-12 18:09:16 följande:
    I lördags när vi var och provade så lyssnade jag med ett halvt höra på en tjej som frågade (men det var iofs underkjol men det är kanske det du menar?!) och jag fattade som att det kostar 400 att köpa och 200 att hyra men ring och kolla!
  • lillan31

Hör med musikbörsen.

Ronja2 skrev 2008-03-30 09:58:31 följande:
    Behöver hjälp! Var kan man hyra musikanläggning i örebrotrakten? I går hämtade vi våra ringar! Blev jättebra :)
  • lillan31

Jag var där idag....,men tyckte utbudet var sisådär...bara två axelbandslösa bh:ar...

Waersta skrev 2008-04-04 07:57:56 följande:
    Den nya på krämaren!!
Svar på tråden Örebro-bröllop 2008