• LiMa2008

Örebro-bröllop 2008

Hej alla. Här kommer en till Örebrobrud. Vi gifter oss den 14 juni i Almby kyrka. Middag och fest blir på Karlslunds herrgård.

• LiMa2008

Min blivande hyr frockcoat m.m. här i stan, blev dyrare än vad vi hade trott men det blev min klänning också... :) Det är hur som helst ganska skönt att slippa stressa iväg till Degerfors el. liknande

E hjärta A: Vad kul att vi har samma upplägg, du måste skriva hur du tyckte att det var sen efteråt!

• LiMa2008

Vi har, ungefär som "E hjärta A", fixat: kläder, frisör, smink, fotograf, ring, inbjudningarna är skickade och folk har börjat tacka ja.

E hjärta A: Det här med transport har vi också funderat på... Häst och vagn från Almby till Karlslund har vi nog skippat, det är lite för långt på sån trafikerad väg tror vi. Men vad ska man ha då??

Hur gör ni alla med transport av gästerna? Vi har nog bestämt att gästerna får ta sig på egen hand. Men det känns inte jättebra eftersom det är en bit mellan Almby kyrka och Karlslund och många av gästerna kommer från andra håll i landet.

• LiMa2008

Vi kommer förmodligen gå på mässan också, även om jag tror att vi har koll på det mesta. Kommer väl mest spana på blommor och provsmaka det som bjuds :)

Svar på tråden Örebro-bröllop 2008