Örebro-bröllop 2008
Stenarna tror vi inte på.
Vi ska ha chokladbitar, ni vet de med gulpapper, runda med brun botten? Sen ska vi sticka ner en pinne med namnlappen på.
Stenarna tror vi inte på.
Vi ska ha chokladbitar, ni vet de med gulpapper, runda med brun botten? Sen ska vi sticka ner en pinne med namnlappen på.
www.projectwedding.com/photo/list/waersta så här typ.
Lakansväv från ikea.
www.projectwedding.com en toppen sida!
Selmapaketet:
Ni bor i en av våra vackra etagesviter där Ni har en egen jacuzzi,
När ni kommer till rummet så har vi förberett med champagne och ett ostfat samt
Lite choklad.
Ni har tillgång till varsin morgonrock och även tofflor,morgonrockarna behåller ni
Vid avresa som ett minne från oss
Vi tänder ljus och gör det riktigt romantiskt för Er
En bukett med blommor ingår även.
Frukost på rummet ingår och ni har Sviten fram till kl 15.00 dagen efter
3995:-/natt
BOKAT!!
Krånglar heeeeeela tiden.
Jag röstar för buffé, det ska vi ha. Läste om någon som lät toastmaster ha en klocka eller nåt och när han ringde i den avr alla tvugna att sätta sig, den som satte sig sist fick dricka av masterblandningen.
Jo det är lite dyrt.. det fanns ett billigare alternativ också, men då fick man ingen champange utan mosserande vin, och så fick vi inte behålla morgonrockarna. Det var min m2b som proppsade på att vi skulle ta selma, så det får helt enkelt bli så.
Det ligger på stortorget.
Vi ville inte heller ha på rummet egentligen.. men vi ska dit innan och kryssa i en frukostlista, allt som vi vill ha dagen efter. De frågade vad vi ville ha för blommor, om det var någon särskild färg osv.
Jag tänker inte rimma, hinner knappt med ändå.
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2687531.html
Läs i tråden, lite längre ner länkar fru cinderella till sitt festhäfte. Ta en titt vettja!
Härligt!! Det är så skönt att ha det gjort.
Shit! jag får panik!! Våra är inte klara överhuvudtaget. *suckar*
Var till syaffären igår för att få tag på mer sidenband, de skulle komma nästa vecka.. så än kommer vi inte kunna skicka några..
E hjärta A skrev 2008-01-28 09:47:42 följande: