Inlägg från: LottaT |Visa alla inlägg
  • LottaT

cutesygirl.com någon???

Jag håller precis på att försöka beställa efter ett tips att de var toppen att handla med....men tyvärr verkar inte min betalning fungera....något med adressen. Jag tänkte iallfall beställa 2 par av de skorna jag vill ha, ett par 36 och ett par 37 så har man garderat sig....frakten är ju dyrare än skorna! det kanske går att sälja de som inte är rätt storlek oxå...

• LottaT

ingen här på BT som beställt från dem??

• LottaT

Ja, jag var i kontakt med en tjej (privatperson) som sålde ett par likadan skor jag vill ha fast röda på Tradera. Hon hade beställt flera gånger därifrån och var jättenöjd. dock ingen idé att skicka tillbaka dit om storlekan var fel eftersom det är frakten som är dyr. Jag har i princip bestämt mig för att beställa därifrån närmaste veckan så om du vill hänga på gör det eller så kan jag meddela om det fungerat bra att beställa därifrån. Jag kommer beställa både i storlek 6 och 6,5 eftersom jag har 36 ibland och 37 ibland. Jag räknar med att kunna sälja de som inte passar på typ blocket eller något sådant utan att förlora massa pengar...frakten går ner om man beställer flera oxå så den blir inte lika mycket per sko då...men för att beställa 2par var frakten $40.

• LottaT

Hej igen!
    Nu har jag fått mina skor från Cutesy girl!!!
    De var toppenfina! och riktigt sköna för att vara högklackade... Jag beställde 4 par och det var tur för bara ett par passade....eller rättare sagt jag kunde bara gå snyggt i ett par ....så jag rekomenderar dig att beställa därifrån om du funderar på det fortfarade...det enda som var problem var att UPS som skulle leverera inte hittade hem till oss och då inte ringde av någon briljant anledning, men när jag gick in och såg på sändningsnumret att de inte hittat min adress på en hel vecka så ringde jag och de kom samma em och lämnade paketet.

• LottaT

Jag brukar ha storlek 37 i "finskor" och har 36,5 i gympadojjor och 36 i vissa stövlar. Jag kunde ha skorna i 6½ men de i 6 var lite små men jag kunde fortfarande få på dem, så jag tror att de verkligen stämmer i storlekarna: att 6=36 och 6½=37.

Ska försöka lägga upp bilder på mina....

Svar på tråden cutesygirl.com någon???