Inlägg från: Waersta |Visa alla inlägg
  • Waersta

Besviken på tärnan

Jag skulle också bli besviken!

Den andra tärnan? Ska hon med till frissan? Jag tycker du ska fråga den tredje!
    Den viktigaste dagen i ditt liv och hon vill inte vara med?

Gör klart för henne vad som verkligen gäller från morgon till kväll, det handlar om EN dag, passar det henne inte behöver hon inte vara tärna alls faktiskt. Allt eller inget.

Du har rätt att vara besviken!

• Waersta

Ungefär så jag också menar, det handlar om EN dag i tärnans liv, sonen glömmer inte bort henne på ett dygn direkt.

Knopan skrev 2008-01-08 13:47:03 följande:
    När gifter du dig? Är det lång tid kvar?Du sa att du tidigare gjort klart för henne vad som förväntades av henne... visste hon att du ville ha med henne till frisören? Visste hon det & ändå nu har svikit det,så hade jag strukit henne från min tärnlista och valt nån annan (som du nämnde). Det hade varit en jävla skillnad om det var en vanlig onsdag mitt i oktober, men det är ditt BRÖLLOP!!! Hallå! är det nån gång hon ska ställa upp så är det nu!!
  • Waersta

Låt henne vara då, men fråga en tärna till, då har du så du klarar dig och slipper känna dig ensam så kan hon göra som hon vill, för då har du ju 2 som bryr sig iaf.

Miss Blue skrev 2008-01-08 13:50:27 följande:

Vi gifter oss i augusti så det är ju ganska långt kvar..Ja hon sa tom själv att hon tyckte det skulle bli så roligt att bli fixad för hon hade aldrig gjort det förut, så ja det visste hon. önskar man hade lite jävlaranamma istället för att försöka göra alla till lags...det är ju VÅR dag (min & M2B). Men jag är väl för snäll (och dum?)
  • Waersta

Miss Blue: Det är ju typiskt att karlarna alltid ska ha rätt!

• Waersta

Nej! Fy vad tråkigt!! Du får fråga tjej nummer 3 om hon kan hjälpa dig. Usch, sånt här som gör att man blir gråhårig!

• Waersta

Mamma? Hon brukar alltid kunna hänga med och stötta. *ler* Det kommer ordan sig! Tärnorna är egentligen inte det viktigaste, det viktigaste är att du och din m2b är lyckliga och blir vigda.

Miss Blue skrev 2008-01-09 08:01:03 följande:

Man tappar lusten helt med bröllopsplanering!!!Känns inte kul alls Ja jag kommer att fråga nr 3, men får jag nej där vet jag inte vad jag ska göra. Orkar liksom inte med ett till "nederlag" just nu....
  • Waersta

Hon behöver ju inte vara tärna för att kunna hjälpa till.

Det ordnar sig, det slutar nog med att du har tre glada tärnor som följer med dig.

Miss Blue skrev 2008-01-09 08:04:23 följande:

Jo min mamma har faktiskt ställt upp jättemycket, det var hon som följde med när jag provade klänningar mm så hon finns absolut där, men som tärna nä Jo det ordnar sig säkert i slutänden, men just nu känns det skit!!Jo jag försöker intala mig vad som är viktigast och det är ju verkligen att vi är lyckliga och ska bli man & hustru!!
  • Waersta

Nej.. de tre du tänkt från början såklart! Det kommer nog ordna sig för de alla.
    Säg till hon som ev måste hoppa av att ni ligger lågt till några veckor innan bröllopet, det är ju först då hon måste bestämma sig.

• Waersta

Klännigarna skickas från Kina.

En klänning som kostar 70$ bli ca 450kr. Frakten ligger på 2-300:- beroende på hur mycket som beställs, men ska ni betsälla flera klänningar så blir inte det så mycket/klänning.

Tull kan man också få betala med lite otur. Nån hundrig.

Miss Blue skrev 2008-01-09 08:48:18 följande:

Tack för tipset men då ska man väl skicka efter från USA, blir inte det dyrt med tull och frakt?Har aldrig gjort nåt sånt förut, vet inte hur det funkar...
Svar på tråden Besviken på tärnan