• hondafreak

Morgongåva till brudgumen ?????

Hur många ska ge sin blivande morgongåva ????? Är det inte bara bruden som får det ?

• Svar på tråden Morgongåva till brudgumen ?????
  • EmmaCaroline

Jag ska absolut ge min man en morgongåva. Vad har jag dock ingen anning om. En secretbox blir det i alla fall inte!

• MajoJonas

Min blivande ska få en morgongåva av mig, antingen ett halsband eller ett armband. Eventuellt en ny klocka!

• pratglad

Hej blivande brudar!

Det var min blivande make som var här och viskade om västen, detta är ju en tråd för brudarna.

Min prestent blir bröllopsnatts vistelsen, han vet att vi ska någonstans men, inte var och att han måste kunna köra bil efter vigseln.
    Kram
    Fru Pratglad

• Rut Birger

Vad exakt är en secret box??? Frågar man inte får man inte veta??? !

• Garonne

Det enda jag vet är att han INTE ska få en secret box...

• MissNiss

Jag ska oxå ge en morgongåva till min m2b...men har ingen aning om vad....

• Marsaphir Marlean

Ingen secret box här heller, han vet ju hur jag ser ut naken. ;) Vill att det ska vara mer hållbart än så också, och något han kan visa upp i så fall.

• Brud 080823

Det verkar som ingen vill svara på vad en secretbox är. Så nu gör jag det.
    Det är ett fotoalbum med lättklädda bilder på sig själv. De ska inte var porriga utan mer romantiska och sensuella bilder.
    Priset ligger väl mellan 2000-4000 beroende på antal bilder mm

• Vinterbruden 08

Jag har pratat med en konstnär som ska måla en tavla runt det fotot som går igenom på vårat bröllop.. (den jag har som profilbild)

• Ceasara

Hej!
    Min M2B ska få en dörrskylt med vårt efternamn i morgongåva. Kommer troligen att uppskattas då vi har haft stor diskussion innan jag valde att ta hans namn. Ska köpa en från dorrskylten.se

Blir också en secretbox som jag fixar själv med egen kamrea och stativ.

• matildaochniklas

Jag har inte riktigt bestämt mig än men jag tror att jag ska göra en hemmagjord secretbox och sedan ska jag trycka upp en varsin tröja åt oss. På hans ska det stå Mr xxxxxxxx och på min Mrs xxxxxxxx

• MissNiss

Har en liten tanke på att ge min m2b en upplevelse...ex tandemhopp, luftballongflygning...eller nåt sånt...
    Vad tycker ni??

• matildaochniklas

Jag tycker att det låter som en underbar idé! Kan ju vara en häftig upplevelse för er båda. Kanon att starta erat äktenskap med en spännande upplevelse.
    Jag skulle kunna tänka mig att göra det också, men det blir nog liite för dyrt för våran budget.

MissNiss skrev 2008-03-06 09:32:19 följande:
    Har en liten tanke på att ge min m2b en upplevelse...ex tandemhopp, luftballongflygning...eller nåt sånt...Vad tycker ni??
  • MissNiss

Har inte tänkt att det ska kosta hur mycket som helst...
    tex. tandemskärmflyg kostar 1000kr,man flyger ju iof bara i 7.5 minut...

matildaochniklas skrev 2008-03-06 19:17:37 följande:
    Jag tycker att det låter som en underbar idé! Kan ju vara en häftig upplevelse för er båda. Kanon att starta erat äktenskap med en spännande upplevelse.Jag skulle kunna tänka mig att göra det också, men det blir nog liite för dyrt för våran budget.
  • matildaochniklas

Jaha, jag hade tagit för givet att det skulle kosta mkt mer!! Det var ju ett ganska bra pris!

• Princess Nightingale

Jag ska, jag vill daremot inte saga det har for han kan komma att lasa det. :P

Inte ngt aventyr, resa eller secretbox.

Svar på tråden Morgongåva till brudgumen ?????