• Alvaereva

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

heeej
    ny tråd igen ser jag! wiihii, snart är vi i mål!
    hur går det för er alla brudar?
    ser ni på bridezilla på femman? hihih, roligt program!

vi har bokat bröllopsresan, det blir tre veckor i khao lak i thailand. inte lika fint hotell som det vi bokat förra gången, för det förra har ingen barnpool
    men elise går ju först så vi var tvungna att ha ett hotell som var mer anpassat för henne. vi bokade en bungalow med två rum.
    håll i er nu, min MAMMA ska bo i ett av rummen hahah!!
    adams mamma ska inte med, men hans pappa med familj kommer nog följa med, dom ska boka lite senare bara.
    på tal om thailand, är det någon här som vet var det där tigerreservatet finns, det som visas på animalplanet i pauserna? jag skulle så gärna vilja åka dit och titta på tigrarna. det gör förstås bra med ett annat också, men är det nån som vet något om något liknande ställe?

vi har också fixat med cateringen, det blir en sommarbuffé. minns inte nu vad det var men jag återkommer med en lista på allt som var med. minns att det var en del skaldjur, inte så mycket kött.

den 5:e februari ska jag ner till göteborg och då ska jag handla allt till inbjudningskorten på panduro.
    så här händer det grejer! inbjudan skickar vi i mitten på mars nångång.

för övrigt håller vi på och vänjer av elise från att sova på min mage. går rätt bra faktiskt hon har knappt sovit någonting på två veckor men inatt sov hon huuur bra som helst! jag är såå glad och nöjd.

hoppas allt är bra med er!

• Alvaereva

pumpkin:
    heheh, inte många! men det känns ändå rätt bra att ha med henne. sen får vi väl åka på en kärlekssemester själva utan varken mamma eller elise om några år.

absolut. säg bara till när du kan så ska vi se om vi också kan

• Alvaereva

pumpkin:
    när är den? jag är så dåligt insatt numera på allt som gäller bröllopsfronten.. har inte köpt en bröllopstidning ens på jag vet inte hur länge.

• Alvaereva

pumpkin:
    vet inte om jag ska det. det var rätt dyrt ju
    över 300kr för mej o adam.. inte vad vi har råd med just nu efter jul och allt

• Alvaereva

hej alla!!

jag har gjort nått jag inte skulle göra... kollat på andra klänningar!!! och nu har jag ångrat mej. vill ha nixa modell 8502!!!! nån som sett den i verkligheten? funderar på att åka in till sthlm och ptova den någon dag, den fanns inte på princessa i södertälje.

• Alvaereva

bellanote:

jag köpte min i januari förra året!! fick hem den precis när jag vart på tjocken, hehe! den passar fortfarande men vi hade ju tänkt gifta oss på vintern och den är ju tänkt som en vinterklänning. nu vill jag ha nått lite mer somrigt och lite lättare.. min klänning jag har är som en hel bakelse och skulle säkert bli skitvarm på sommaren.

• Alvaereva

bellanote:
    tänkte göra det. och får jag inte sålt den så får jag väl bara helt enkelt ha den.

• Alvaereva

hej här är jag och kikar in!

på tal om frisör, har inte bokat ännu!!
    jag har typ ALLT kvar att göra, har inte ens börjat med inbjudningskorten ännu! STRESSAD!!!

lillan tar all tid!

• Alvaereva

pumpkin:
    allt är bra! visst dagarna går upp och ner och ibland är man så grinig att man bara vill slita av sej håret...
    trodde aldrig att det skulle vara såååå kul och sååå jobbigt att vara en mamma och den kärleken, jag lipar bara jag tänker på att jag har en dotter! fyfan vad glad jag är över henne!
    men det humöret hon har emellanåt, det är inte mänskligt. hon måste ha en viss del monster i sej alltså

• Alvaereva

hey tjejer! vet ni vad det nybyggda hotellet i göteborg heter, det som ligger vid vallgatan och har en pool med glaskanter?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.