Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
heeej
ny tråd igen ser jag! wiihii, snart är vi i mål!
hur går det för er alla brudar?
ser ni på bridezilla på femman? hihih, roligt program!
vi har bokat bröllopsresan, det blir tre veckor i khao lak i thailand. inte lika fint hotell som det vi bokat förra gången, för det förra har ingen barnpool
men elise går ju först så vi var tvungna att ha ett hotell som var mer anpassat för henne. vi bokade en bungalow med två rum.
håll i er nu, min MAMMA ska bo i ett av rummen hahah!!
adams mamma ska inte med, men hans pappa med familj kommer nog följa med, dom ska boka lite senare bara.
på tal om thailand, är det någon här som vet var det där tigerreservatet finns, det som visas på animalplanet i pauserna? jag skulle så gärna vilja åka dit och titta på tigrarna. det gör förstås bra med ett annat också, men är det nån som vet något om något liknande ställe?
vi har också fixat med cateringen, det blir en sommarbuffé. minns inte nu vad det var men jag återkommer med en lista på allt som var med. minns att det var en del skaldjur, inte så mycket kött.
den 5:e februari ska jag ner till göteborg och då ska jag handla allt till inbjudningskorten på panduro.
så här händer det grejer! inbjudan skickar vi i mitten på mars nångång.
för övrigt håller vi på och vänjer av elise från att sova på min mage. går rätt bra faktiskt hon har knappt sovit någonting på två veckor men inatt sov hon huuur bra som helst! jag är såå glad och nöjd.
hoppas allt är bra med er!