• Mrs  B

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Jag tjuvläser lite bara.......

Måste ju se hur det går för er!

• Mrs  B

Pumpkin
    Ja, det måste jag ju, hålla koll alltså.

Jodå, det knallar på med bebisen och storebror. Allt går ju upp och ner, men så är det ju. Det roliga är att sönerna verkligen är tvärtemot varandra, vid samma ålder. Den ene gillade INTE att sova, det gör den andre, en var alltid vaken och ganska glad, den andre sover och är gnällig osv.

Läste om er amningsdiskussion föresten.
    Med son 1 hade jag nästan ingen mat så han är i stort sätt uppfödd på ersättning och det har gått super. Han mår bra, växer så det knakar och är aldrig sjuk.
    Nu med 2:an har jag mer mat men det mättar inte så länge så han får flaskan ibland han också och det funkar.
    Ersättningen är ett bra allternativ om man inte vill eller kan amma. Tyvärr tycker inte omgivningen alltid detsamma.

Men som jag brukar säga:
    Det är inte amningen som gör dig inte till en bra mamma. Man är en bra mamma om man tar hand om sina barn, ger dem kärlek, mat, omtanke och uppmuntran med mera.

• Mrs  B

KKC

Jag köpte min klänning över nätet (1Koo, Kina) och blev väldigt nöjd. Den var lite stor, men det var gjort med vilje eftersom jag var gravid. Grannen fixade till klänningen och sen blev den fantastisk!
    Betalade allt som allt 1240 kr!!!!

• Mrs  B

Anja
    Ta All inclusive, lite lyx måste man få unna sig.
    Vi ska ha våra barn med på vår bröllopsresa, hade inte kunnat vara utan dem så länge. Sen ammar jag just nu och vi hade dessutom inte fått någon barnvakt så länge.
    Hur löser ni barnvakt?

• Mrs  B

Smyger in och frågar nyfiket:

Vet ni om att Hedebris har fått sin bebis?????

• Mrs  B

Hedebris fick en pojke som ska heta Noah, vägde 4280g och var 53cm lång. Läste det på fl. Hon hör säkert av sig under veckan.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.