Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Jag kan rekomendera I am legend den var super bra... =)
Jag kan rekomendera I am legend den var super bra... =)
Hallå tjejer... var ett tag sen jag var in har haft så himla mycket just nu... flytt bröllopsplaner... och sen har jag ju fått jobb också så det är super kul just nu...
Ha dock ett stoooort bekymmer... har fortfarande inte hittat nån lokal är ju ny i den här lilla staden så jag hittar ingenting... har tre lokaler jag vet som jag ska kolla upp men en av dem vill inte sambon ha och en är för lite den tredje vet jag inte ens om man får hyra... Usch inge kul det här...
var bara tvungen att få skriva av mig lite...
hur går det för er härinne da? jag antar att allt flyter på kanon för er...
såg också att det var en bebis på G här inne... håller tummarna att den lilla vill titta ut snart...
God morgon...
ojoj vad mycket det blev...=)
Jag vill inte avslöja vad det är för jobb just nu gör det när inbjudningarna är skickade...
bröllopet är den 6/6-08 så det börjar bli panik... men vi har en lokal som är prel bokad men det är den som är så liten men om vi inte hittar någon annan så får det bli den iallfall... tänkte försöka skicka inbjudningarna slutet på den här eller början på nästa vecka då har dem 3 månader på sig ungefär att planera och boka in...
på torsdag ska jag åka och prova underkjol till klänningen ska bli skojj att se hur det blir med lite volym på den...
vi ska även kolla tärnklänning och finkläder till barnen...
förresten är det nån som vet vart man kan få tag i rosa väst och kravatt eller vad det heter till m2b och bestman även om det kanske finns till liten 3 årig poj
Jättefina kort alla har förresten... =)
Min sambo och jag är det tvärtom med faktiskt... min sambo kämpar på med allt han cyklar spinger och är ute och går men han går inte ner iallafall... förra sommaren så cyklade han 3 mil varje dag men gick inte ner iallafall...
Han försöker äta ordentligt med nyttiga saker och äter sällan godis och dricker inte dricka men går iallafall inte ner...
lite tröst kanske att alla killar inte har lätt att gå ner... =)
kan man ha celine dions "because you loved me" som första dansen låt?
och vad ska man ha för låt när man marscherar in.. ska ju inte gifta oss i kyrka ... om vädret tillåter så blir vigseln ute men om det regnar blir det inomhus i festlokalen..
bra tips på låtar kanske... =)
pärlplattan
jag kom inte på vad jag skulle skriva hade en skrikande son bredvid mig =)
tror att det blir den här... kanske blir att vi står på plats när dem splear denna...
Men jag tror att det blir med Anna-Lotta larsson...
anja
låter mysigt...=)