Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
80 pers. men det är beräknat en 2cm tjock bit till varje människa... men jag vet iof att den är mäktig... har ju provsmakat
80 pers. men det är beräknat en 2cm tjock bit till varje människa... men jag vet iof att den är mäktig... har ju provsmakat
okej.. jobbigt läge.
börjar förresten vara nervös med detta med präst.
måste få tag på den som ska viga oss ett bra tag innan.
min pojkvänskusindotter döptes för ett litet tag sen. och den prästen SABBADE verkligen stämningen på hela dopet
pappan till flickan ville filma sitt dop. så han lät en av sina kompisar filma med hans kamera längst bak i kyrkan.
i början säger prästen: jag vill inte att folk fotar.
(detta är inget hon meddelat familjen innan)
efter ett tag avbryter hon dopet (ca 1min) och säger: jag trodde jag var tydlig. inga kameror, jag är ingen filmstjärna.
kompisen säger då: jag filmar bara, och jag behöver inte filma dig, vill bara filma familjen.
då säger hon att hon inte fortsätter dopet om kameran inte stängs av.
alla blev skitsura på kärringen
jag har kollat weddingplanner :)
nu måste jag nanna. ska upp 06.30 imorgon *gäsp*
har redovisning imorgon kl 08.00 i skolan
har tagit sådana. min mamma också. vi blev båda två jättedåliga i magen. hade faktiskt föredragit mensen istället för att vara superlös i magen
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-21 11:15:05 följande:
shit. vi betalar 3100 för vår trea i malmö i mån. då ingår värme, kabeltv och sånt.
men sen läggs ju ränta och ammorteringar på! har ni räknat bara hyra eller med det andra med?
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-21 16:33:09 följande:
tror det är en ganska vanlig biverkning... jag är inte känslig. har ätit p piller i 8år utan att reagera. men mådde skit av dessa tabletter
ja, vi bor i bostadstätt. vi har ränta på 2766kr i månaden. sen ammorterar vi bara 500kr i månaden.
efter bröllopet ska vi börja ammortera mera.
vi brukar ha räkningar för mellan 10 och 15 000 varje månad. jobbigt med bara en inkomst.. :( får ju bara csn
jag tar bara bidragsdelen. så jag drar in hela 2500kr i månaden (tror jag det är.. eller är det 3500?)