• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • AnneiLund

Nienna:Usch, ja jag säger detsamma. Det kör i magen och halsen käns helt plötsligt likosm lite för trång...det är så fruktansvärt!!

Anja; allt ditt slit som du hade idag, jag det har ju jag i morgon!!! Linnea fller 12 och jag har KÖPT tårta, pallar likosm inte laga ngn...suck

Sen när det gäller att gråta framför tv:n så är jag precis som ni. Jag vet inte om någon minns Kär och alen? Ett program som Lotta Engbeg ledde, där man fick gifta sig i tv. Antagligen jäkligt tacky...men FY FAN vad jag bölade till det....asgarv....jag bölade som mest när brudgummen fick se sin brud komma ner ör trappan ASGARV...jag bölade så tårarna sprutade!!!!

Suck

Annars har kvällen varit underbar, körde barnen till konsert i Helsingborg och jag å Anders gick på INdisk restaurang och käkade järnet!

Nienna skrev 2008-04-04 15:14:46 följande:
    Fy f*n säger jag bara! Här sitter vi och kan läsa om det och hon har ingen aning... Usch, jag blir gråtfärdig! www.aftonbladet.se/nyheter/article2186957.ab
  • AnneiLund

Mitt tangentbord strular...skriver inte alla bokstäver...märkligt!!!

• AnneiLund

Och så strular BT som vanligt.....så onödigt!!!!
    Sitter här i soffan och googlar rainbow och slöjor

• jennyfer

Någon i Malmö/Skåne som är intresserad av att dela på porslin m.m.?

Vi ska ha ett trädgårdsbröllop och behöver alltså ca 50 st av bestick, glas, tallrikar m.m. och när jag kollade på uthyrningsfirmorna så blir det ungefär samma pris som att köpa allt på IKEA.

Tänkte kolla om det är någon annan här som behöver detta, eftersom vi i så fall kunde dela på kostnaden? Lägg i så fall en blänkare i min gästbok.

Vi gifter oss den 2/8i Malmö så just det datumet är paxat.

• AnneiLund

Hallååååååå tjjeer!!!!

Hur mår ni?
    Vad gör ni?
    Själv håller vi på att tokfixa inför Linneas 12 års kalas....

• Englali

Hej Anne!

Jag kom precis hem från stan. Har varit o shoppat babykläder och födelsedagspresenter till A.
    Så har jag varit och valt ut min brudkrona också Den är såå fin!!
    Nu är det väl städning som står på schemat...

När är det dags för kalaset då?

• AnneiLund

Kalaset drar igång klockan 18.00
    Jag är så trött, skulle behöva powernappa en stund. Varit och kollat på trädgårdsmöbler men fyyyy så dyyyyrt det är och det kanske inte är så smart så här innan bröllopet. Vad blev det för krona? Åh när jag ser på dina bilder så tror jag att du kommer passa SÅ bra i krona. Jag skulle nog själv mest se ut som Pomperipossa

• AnneiLund

Englali:
    Nä....tusan, kom på att jag glömt handla dricka till i kväll.
    MÅSTE rusa nu
    Alltid är det något!

Kram på er alla
    Ha en fantastiskt fin lördag!!!!

Just det ja...visst var det stor BT träff idag va?
    Åh skynda er in och skvallra lite sen va?

• Englali

Anne: Tack, vad söt du är. Jag hoppas verkligen jag kommer passa i det... men det känns så jag att ha det, så jag tror det blir bra.
    Det är en ganska liten krona, inte så hög 5-7 cm kanske och en diameter på 7-8 cm kanske. Lite bredare än hög alltså. Den är i guldfärg... inte så där starkt guld utan ser nästan lite blekt, lite gammaldags ut och på varje liten topp som går upp på kronan så sitter det en vit liten pärla. Väldigt enkel är den och inte ngt bling-blng på den så.

Haha, tror inte du hade sett ut som Pomperipossa med en krona

Stick o handla med dig... är så typiskt att man glömmer när man redan är tok-stressad.

Japp, idag är det BT-träff, så vi lär nog få höra sedan

• Anettan73

Och jag står på jobbet o e såååå hungrig!!!!

CB går man ju på så d e bara till att stå ut och dricka mer vatten

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.