• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

antar att jag måste vara jobbig då, hehe...

Visst är det så att ditt bruna papper är utan struktur! Lite skimrande men strukturfritt...?

Isåfall tycker jag att det BÖR vara lite svag struktur på det rosa pappret. Mycket snyggare hihi

• Pumpkin
    Anja: Nix, det bruna pappret är strukturerat OCH glansigt/metalliskt/glittrande.
  • Anja 19 juli 2008

Aaah läste tillbaka nu och såg att det bruna är lite strukturerat...

Hmmm vet inte vad jag tycker då...

?????

däremot tror jag det kan bli lite väl rörigt om det är ett mönster på det rosa (beror såååå på hur svagt och diskret det är) men med tanke på att du ska stämpla på det så, tja, jag vet inte...

Det är om du stämplar med svart isåfall, så att texten blir tydlig, men ska du stämpla med guld så tror jag att enfärgat rosa blir fint...

Kan du inte försöka hitta något rosa papper som oxå har pärlemoskimmer och ev ett JÄTTESUPERSVAGT mönster och så guldstämpeln på det?

Jagskulle ABSOLUT ha distanskuddar på den rosa lappen! Ger mkt vackrare effekt

• AnneiLund

Anja...lägg nu ut dina grejor så att man kan få se!!!

• Pumpkin

Jag ska se vad jag hittar på Panduro på lördag, ska ta med mig en liten bit av det bruna så att jag kan se hur det matchar med de olika rosa.

Jag tror också att det blir trevligast med distanskuddar, inte för höga dock, så att det blir lite "levande" liksom

• sommarbrud 080802

Anja: Vill också se bild!

• Anja 19 juli 2008

Haha Anne du är för rolig

har ju inga grejor att lägga ut

ska ju bara visa typsnitten och själva layouten till inbjudan juuu

Själva korten finns i bloggen, sen får du tänka dig dikten på vänster sida inuti kortet och vellumet med inbjudan fäst m silvergem i form av en spiral (nättare) eller ett hjärta (lite större)

anjasbrollops.blogg.se/1193747524_s_sakteliga.html

och så omknutet med sånt här band:anjasbrollops.blogg.se/020207092957_organzabanden.html

Anne förresten: Panduro outlet ligger i Fosie industriby, precis vid Ekohallen och Mio.

• Flamora

Åh, har tänkt ha skor i guld eftersom min klänning har gulddetaljer och nu har jag hittat ett par som jag tycker är superfina Hittade dem på Biancos hemsida, hoppas de finns i butik oxå.

• Anja 19 juli 2008

Var precis inne och skickade en intressanmälan till Xtravaganza viktklubb här i Lund... Jag känner att det får kosta vad det ksota vill. Skulle t.om kunna tänka mig att ta från bröllopspengarna för att göra detta...

de har ett intensivprogram på 15 veckor där man går ner 15-20 kg och där man får hjälp med perosnlig tränare, coach och kost och diet osv osv och där det finns all form utav träning, typ vibrationsträning, vanligt gym, och allt annat man kan tänka sig och sen får man även tillgång till deras egna viktprodukter (är det man äter i början, pulver alltså men sen får man som sagt personlig hjälp så att man gör allting rätt och någon som sparkar en i röven) och en massa mental träning och gruppträffar osv.

F..n jag måste ta tag i detta nu. Kosta vad det kosta vill!!!

• Pumpkin
    Anja: Hur mycket kostar det då? Eller vet du inte det än?
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.