• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Snitte: Haha, ja det går väl sådär. Vi har ju hur som sagt att vi ska börja försöka kring bröllopet, men ju närmare vi kommer desto mer skjuter jag på det. Är lite fånig och rädd för att jag ska må dåligt på bröllopsdagen om jag har en liten i magen. Illamående och så... så vi får se! Men det lär inte dröja så länge iaf! Själva då?

Nej nu blir det sängen här. Jag är ju ledig i morgon, ljuvligt!! (fast, jag ska till tandläkaren )
    Annars å underbart skön känsla... söndag kväll (mina "hatkvällar" annars) och jag mår sååå bra. Har en lugn, härlig & harmoniks känsla inombords. I love...

Sov så gott tjejer!
    Natti natti!

• Snitte- 5/7-2008

englali: är jätte bebissugen men jag är som du... orolig för att må illa på dagen D osv... har en väninna som låg i migrän 9 månader, kul att gifta sig så lixom...

oj nu spädde jag på dina farhågor.,,. många mår ju väldigt bra också och känner inte av något illamående,,, men vi börjar på bröllopsnatten

Sov så gott! borde också hoppa i säng...

• Anja 19 juli 2008

Åh vad speciellt att börja på bröllopsnatten... Verkligen NÅGOT EXTRA då lixom...

haha ja jag har verkligen haft en ätarhelg... NU tror jag att jag börjar känna att ostarna lockar, men jag är fortf proppmätt *asg*

har hittat ett jobb som jag faktiskt KAN söka!!! Wow! Är helt chockad *asg*

Socionomjobben här nere i skåne är ju inte många ohc de brukar vara sjukt många krav på den o den vidareutbildningen, den och den inriktinignen och mega mkt fokus på att man ska ha si och så många års erfarenhet av JUST detta och detta...

Detta jobb hade förvisso oxå såna krav... men kraven handlar om exakt det som JAG HAR... haha

jag har två vidareutbildningar inom det som dom vill ha och rätt erfarenhet!!! Vad är oddsen! Ska söka... dock ligger det ca 1 timmes resa hemifrån men det är ett vik på ett halvår så det ska jag väl stå ut med. Min bästa väninna jobbar även i detta samhälle som lärare och sa att vi kan samåka på morgonen då vi troligvis båda skulle börja kl.8!

Perfekt!

• Anja 19 juli 2008

Flamora, vilken grymt vacker ring...

måste bara fråga... är detta schalins med lite större diamanter? Alltså jag har ju köpt den med MINST diamanter för jag hade bara sett dem på bild o där ser ju den m minst stenar sååååå mkt finare ut än de andra...
    men oj såååå pyttiga dom är i verkligheten när ringen är i rätt skala!

jag önskar såååå att jag kollat in den i verkligheten först och jämfört m större stenar för det handlade ju inte om många hundralappar för att få lite större stenar lxiom...

mina ringar är ju mitt galleri så du ser ju skillnaden i själva glittret...

Om det nu ÄR schalins passion du har??? vill jättegärna veta!

• Anja 19 juli 2008

flamora

shit så fin din tärna var oxå... Jättevacker klänning... men är den oxå vit? Eller är den mer åt silver/grått?

• Anja 19 juli 2008

Åååhhh som vanligt när jag äntligen landar här så är jag ensam *asg*

• Anja 19 juli 2008

Englali

jag vill så otroligt gärna se bild på dig i din klänning!!! Missade nog det för den var borta när jag rusade in i ditt galleri

vill såååå gärna se

kan messa dig min mailadress om vill maila bild istället så slipper du lägga ut bilden på BT igen om du inte vill ha den där

Är sååå nyfiken... den klänningen är ju bara sååå vacker. Vill se den på dig juuu...

• Anja 19 juli 2008

englali
    jag skrev i er gästbok på weddingannouncer och det stod thank you for signing our guestbook men så är ändå gästboken tom. Så himla skumt... har ni tagit bort den funktionen eller nåt? Ni kanske inte vill ha med gästboksinlägg?

• Anja 19 juli 2008

Nä för sjutton nu är klockan snart halv två. Jag MÅSTE lägga mig *asg*

natti natti

• Fröken Planera

Vad kul att det äntligen dykt upp ett jobb som du kan söka, Anja. Jag håller tummarna för dig!!! Good Luck!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.