20080614: Ja, hon har verkligen känsla för att fånga kärlekens magi på sina bilder, det liksom bara lyser om fotona. Och så är hon riktigt trevlig också, så vi är nöjda
Stockholmsfotografer är nog generellt dyrare, så det är ingen fördom. Vi betalar 8000kr för fotografering innan och under vigseln + ett gäng bilder både utskrivna och på CD.
Hedebris: Aaah... Ja, man vill ju inte gärna göra omtenta när man ligger på BB och krystar
Anne: Jag vet faktiskt inte om det går att göra om ringen till vitt guld utan att smälta ner den, men annars kan du ju göra just det - smälta ner den.
Annars kan du ju bära den ringen på höger hand och skaffa en ny förlovningsring? Eller bara ha vigselringen på vänster hand...
Men bara för att du eventuellt ändrar till vitt guld behöver inte Anders göra det tycker jag.
Anja...Ja jag vet...men han vet att dom ändrar ringen kostnadsfritt, alliansringen alltså...så att den ska gå ihop med den välvda jag fått av honom....så den lögnen spricker Vad fan gör jag av m,in förlovningsring då?Den är ju tung och massiv, dyr som fan också.....
Anne: Ja, endera en ny (slät?) ring, eller så har du bara vigselringen på vänster ringfinger.
Anettan: Fniss, nej, det är nog inte så vanligt Eller ja, att träffas på nätet börjar ju bli vanligt, men man kanske inte stämmer träff på Arlanda och spenderar natten ihop direkt