• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Oj vilket monsteravbrott det blev idag! Men tydligen är alla grejer till serverbytet beställda och förhoppningsvis igång om en vecka!

• Hedebris

skönt. själv slutade jag 5 timmar tidigare i skolan. SKÖNT! så jag hann hem till min älskling innan han stack till jobbet. :) vi handlade mat idag för 2200kr. helt sjukt. så är det om man haft 7kr på kontot i flera veckor och maten hade tagit helt slut.

nu har vi iaf så vi klarar oss ett bra tag. behöver bara fylla på med bröd, dricka och frukt om ett tag.

• Pärlplattan II

Englali - Vad skönt ändå.. Eller, ja, men att det inte spridit sig åtminstone! Hoppas det kommer gå bra framöver!

Igår talade jag om för maken när och var vi ska träffas och planera lite. Han blev förvånad när han insåg att även han ska följa med. Jag undrar om jag är för dominant, eller om han bara är korkad.. Kanske en kombination.

Just nu letar jag efter min bästaste pincett - vi ska på inflyttningskalas ikväll och det vore trevligt att ha två åtskilda ögonbryn, tycker jag - jag misstänker att min syster råkat få med den i sin packning. Råkat. Hmmmmmmmmmm....

• Pumpkin
    Hedebris: Så skönt att få fullt i kyl, frys och skafferi igen!

Pärlplattan: När det gäller planering av bröllop MÅSTE man vara dominant
    Vad tror du förresten om min nya idé till korten? Du som gjort miljoner olika provkort vet ju hur svårt det är att bestämma sig

Förresten, vi hämtade vår nya skrivare igår! Älsklingen ägnade kvällen åt att installera, konfigurera och testa, så nu ska den funka alldeles utmärkt
  • Pärlplattan II

Jag älskar MyCard - kanske det var obra att gå in där. Nu tänker jag att den här texten om kärlek ur Bibeln - "allt tror den, allt hoppas den osv" är mitt absoluta favorit. Den känns ju perfekt som stämpel och man får med den, även om man inte har en vigsel..

Jag hade en idé om hur jag ska forma inbjudan nu, efter att ha inspirerats av Panduro, med en ficka som innehåller en sån där adresslapp på vilken det står inbjudan och en prickig bakgrund. Kan man ha den där texten t.ex på festprogrammet tror ni? Eller blir det trist? Eller inte - jag kan inte bestämma mig - på ett sätt skulle jag vilja ha t.ex champagneglas på den. Eller något annat, t.ex två hjärtan. Men man kanske kan ha båda. Eller inte. Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud... Jag tänkte att jag skulle försöka bestämma mig liksom i förväg, för att inte lägga ut så mycket pengar på olika idéer, det har jag gjort tillräckligt ändå...

• Pärlplattan II

Pumpkin - Jag tror verkligen att det kan bli superfint. Verkligen, verkligen alltså!!

• Pumpkin
    Pärlplattan: Kul att höra! Idén kom till mig när jag gått och lagt mig igår Kom fram till att bilden under vellumet dels inte kommer synas så bra, dels tror jag inte folk kommer att lyfta på vellumet för att titta.

Den texten skulle väl vara jättefin på festprogrammet? Men även på inbjudningskortet
  • Pärlplattan II

Pumpkin - Ja, precis. Men jag kanske inte behöver frångå ursrpungsidén om inbjudningarna bara för det... *talar övertygande med mig själv* Jag tror som du, kortet kommer nog mer till sin rätt på framsidan faktiskt. Jag röstar för det!

• Pumpkin

Jag ska göra ett provkort ikväll så får vi se, i mitt huvud är det himla snyggt i alla fall

• Pärlplattan II

Pumpkin - Ja, i mitt med! Det blir säkert det då...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.