Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Håller nu på och förbereder inför dagens arbete med de inblandade. Det är ju inte så knepigt iofs, men ändå, lite förberedd vill jag vara. Igår gjorde jag lite förändringar på korten och nu blir det perfekt.
Annars HATAR jag mig själv. För att jag tycker att jag är så tjock och för att jag inte går ner i vikt fastän jag verkligen försöker. Det ska sägas att det är ett slit att försöka vara medveten och tänka på det samtidigt som inte jag ska tänka på det, för att då går mina ätstörda tankar igång på ungefär tre tusendelar. Och såklart har jag ju gått upp i vikt, det märker jag ju på kläder osv. även om jag aldrig väger mig. ÄNDÅ. Trots att jag lagt in en högre växel med promenader osv. Det är som dina åldersnojor, Pumpkin, verkligen inte bara lite viktångest utan typ så att jag kan tänka mig att ta livet av mig för att jag är så tjock (enligt mig själv). Och ändå tycker jag absolut inte att det är något som helst fel med att vara överviktig så länge man själv mår bra - vilket ju faktiskt många gör. Jag skulle också vilja det. Och man kämpar, men fasen, det är ju helt omöjligt..
Okej, nu har jag ruskat av mig, så nu ska jag göra det sista i dokumenten som vi ska ha med.