Nämen... va skumt...
Hmmm kan det stämma!!
Kanske... alltså grejen var ju den att den första klänning jag såg när jag kom in var 3004:an för hon hade hängt fram den åt mig... När jag såg den så slogs jag direkt av tanken, shit vad ICKEvit den är , tittade runt bland klnningarna och insåg genast att det knappt fanns någon annan klänning som var så mkt "gul", men sedan hämtade hon ju 3006:an så jag såg aldrig den tillsammans med 3004:an så vem vet, det kanske stämmer???
Hon sa att Lilly har lite andra färger än de andra klänningarna, att deras ivory är mer åt det gula hållet än de flesta andra som är creme/ivory. Jag tyckte det stämde när jag jämförde m de andra... Jag provade även klänningar som var HELT vita, skitsnyggt men lite för mycket...
Ivory är bättre... När man har dem på sig så kommer de ju ändå att framstå som vita Störigt bara att ej kunna hitta skor!
;Måste fråga henne om jag ska vänta eller om jag kan köra på och beställa skon. HOn vet ju vad de har för nyanser.
NI kunde kanske maila Lilly, säga att ni köpt klänning därifån och vilket nr och be att få en liiiiten provbit tyg med er ut när ni shoppar...
Lilly har ju egna brudskor förvisso, men det duger ju ej om man bestämt sig för Rainbow...