Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Fast att bara lägga kuvertet i skrivaren kan ju bli knas, hur vet man då att texten kommer precis där man vill ha den?
Fast att bara lägga kuvertet i skrivaren kan ju bli knas, hur vet man då att texten kommer precis där man vill ha den?
Vi får väl testa oss fram antar jag...
Köpte 45 vita guldglittrande kuvert på Ordning&Reda idag
Tvärdog alla?
Själv ligger jag och njuter av artiklar om Skellefteås säkrade elitseriekontrakt till nästa säsong, känns mycket bra
Funderar på att göra mig i ordning för sängen, har varit mer eller mindre däckad hela dagen...
Haha
Själv orkar jag knappt hålla ögonen öppna och då vore det bra om jag hann göra mig klar INNAN jag somnar här på soffan, för då kommer jag aldrig härifrån...
Ja, det tycker jag faktiskt. Man ska lyssna på kroppen när den vill sova och man har möjlighet att göra det... *Kloka ord så här på kvällskvisten*
Inte tråkigt att spara håret, men imorse blev jag helt galen på min lugg! Den såg så konstig ut så jag tog saxen och skulle fixa till det (brukar göra det eftersom luggen växer så fort) men då blev det ÄNNU värre - nu ser jag ju jättekonstig ut Tur det växer ut fort
Men jag kan inte låta bli Har varken råd eller tid att springa till frisören en gång i månaden bara för att luggen växer som ogräs liksom Har till och med funderat på att klippa rak lugg själv, men än så länge har jag lagt band på mig
Funderat och funderat, jo, det har jag väl. Men jag vet inte om jag blir klokare för det Har snart gått igenom alla hårbilder på www.projectwedding.com och sparat dom jag tycker om i en mapp på datorn. Så får vi se sen.
Nej, nu MÅSTE jag göra mig klar för sängen. Ska testa removerpads för ögonen som jag köpte idag, hoppas de funkar bra
Hoppas ni får det bra på mässan imorgon Englali, vi vill höra detaljer sen!
Godnatt och sov så gott tjejer!