Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
bellanote
jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli så rasande arg på mina barn som jag blir ibland. Det är inte klokt som de kan trigga en... haha
men du har rätt... det finns vissa spärrar som lixom gör att man inte tar sig för vissa saker. Kan däremot erkänna att jag vissa gånger helt brutit ihop och börjat tjuta och skrika och typ banka i väggen för att det nästan har brustit...
kan säga att den gången jag kom hem efter att ha jobbat natt och känner en underlig lukt i lägenheten, jätteskum äcklig lukt och kommer in i v-rummet och Alice och ivan är täckta av paprikapulver, de var helt röda och kladdiga utav att de öppnat två paket (hela paket, dvs MASSOR av tärningar) buljongtärninar som de smält, smetat ner över hela sig, v-rumsbordet och ve och fasa SOFFAN, den ljusgrå, svindyra som inte går att tvätta mer än kuddarna på...
Soffan var kletig, smetig, stank och var HELT röd av paprikapulver... det gick knappt att andas.
Barnen tittade på mig med skräckblandad förtjusning när jag kom in genom dörren, de yyylade av upphetsning och sprang iväg, som små rödmyror och stod och väntade på min reaktion.
Jag bara vrålade, satte mig ner och tjöt... var ju sååå trött!
Trodde jag skulle få komma hem och SOVA, hade ju jobbat, varit vaken sen morgonen dagen innan, men nääää...
Daniel ohc jag fick sätta igång och rengöra soffan bäst f..n vi kunde. Vi var så arga att vi knappt kunde prata m varann. jag var rasande över att han inte hade vaknat när barnen vaknade etc...
Grrrrrrrrrrrrrrrr....
såna där saker händer ju inte allt för ofta som tur är... det är väl det som gör att man trots allt inte blir galen