Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Ja ljusblått är fint...
eller menade du den mörkblå? (kan bara inte med det, varför, jag vet banne mig inte, haha)...
Ja ljusblått är fint...
eller menade du den mörkblå? (kan bara inte med det, varför, jag vet banne mig inte, haha)...
Pumpkin
Ishockey??
Vidalila
skorna jag undrade över är här... men jag har tagit bort ett par som jag insåg att jag inte alls vill ha
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-Amber=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-Lyndsay=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-PoppyL=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-Jackie=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-Josephine=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-FifiL=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0030_Rainbow+Club/product_details.shopscript%2B=28RC-Dee=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0020_Paradox+Pink/product_details.shopscript%2B=28PK-Cindy=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0020_Paradox+Pink/product_details.shopscript%2B=28PK-Cherub=29
www.elegantsteps.co.uk/sess/utn;jsessionid=1547cfb4481ab35/shopdata/0010_Shoes/0060_Dyeables/product_details.shopscript%2B=28DY-Delilah=29
Pumpkin
hehe jag är helt okunnig när det gäller sport... men jag tänkte nog att det var ishockey... Guldstjärna till mig...
Är så jä..la ledsen o besviken nu...
Min äldste son går i en skola som är SUPER... vi är så otroligt nöjda, men rektorn är inte riktigt som man kunnat hoppas. Lärarna är SUPER... helt underbara, men de har haft ett hel..ete hela hösten, där rektorn slängt in supersvåra elever med jätteproblem och inte gett lärarna några som helst resurser att jobba m detta.
Alla elever har mått dåligt och SEX föräldrapar har tagit sina barn ur klassen och flyttat dem till andra skolor. Visserligen försvann även ett av de mest problemfyllda barnen och lugnet kom tillbaka i klassen...
Precis innan detta fick dock en av de bästa lärarna en stroke och blev sjukskriven. Hon är nu tillbaka på 50%.
Men för bara någon vecka sedan så blev deras ämneslärare, hon som undervisar i svenska, matte och tja, ni vet grundämnena, sjukskriven. Hon orkar inte mer och känner att hon inte klarar av att komma tillbaka, trots att hon trivs sååå bra m klassen.
hon orkar inte längre jobba pga rektorn...
Nu har vi gått till skolverket/styrelsen och ett möte kommer hållas på onsdag med vår klass och rektorn och lärare...
F...n oxå om vi bara fått en ny rektor så hade det lixom varit bra... då hade våra barn fått behålla sina älskade lärare som är sååå bra, men denna rektor... hon lär INTE ge upp i första taget...
Hon kommer förneka, ljuga, förvränga... jag VET det. och det gör mig sååååå arg och deppig... vill att det äntligen ska bli LUGNT i denna klass... att barnen ska få lov att ha sina lärare och ha sin klass med detta låga antal elever... men nu börjar rektorn redan spinna på att slänga i en hel bunt nya elever i klassen, varav ett barn som inte talar någon svenska och som alltså skulle kräva en av lärarna HELT för sig själv...
inte tal om någon extraresurs där, trots att lärarna vrålar NEJ, du kan inte göra så mot denna klassen. Dom har gått igenom alldeles för mkt, håll nu antalet barn NERE.
Det skiter hon i, för det ska in pengar t skolan...
Jä..la fittsystem det här m skolpeng... förlåt men jag är så jä..la upprörd!
ja men så är det här oxå... vi har ju tillkallat ett möte på onsdag med rektorns chef (vet ej om det är skolchefen?) iallafall så tar han detta på stort allvar och vi får väl se vad som händer...
suck och åter suck... det var han som hade ringt och pratat m klassföreståndaren som till honom sagt att hon i dagsläget känner att hon inte orkar komma tillbaka och att hon känner sig motarbetad av rektorn. detta var inget vi tidigare visste.
KKC
ja exakt... suck
Man blir så jä..la matt...
Han går bara i ettan! Ska det starta på detta viset lixom!? Bara pga att rektorn helt och hållet prioriterar skolans budget framför barnens välbefinnande och inlärning!?
KKC
så gjorde Emil oxå när han var runt ett år... fy f..n alltså, så hemskt... Hela insidan av handen var en stor vätskefylld blåsa. Hemskt... smärtan var ju fruktansvärd. Jag höll hans hand i kallt vatten hur länge som helst och han skrek sig själv t sömns i min famn...
Tar ju bara en sekund sånt där... det otroliga är att redan efter några timmar var han som vanligt. Han använde ju inte handen utan var jätteförsiktig med den men han verkade inte så värst smärtpåverkad. (det gör ju snuskigt ont men det värsta är nog precis efter att man bränt sig, de första timmarna typ).
Stackars lilla Caisa...
Syns INGET alla i Emils hand idag!
Tröstkram...
Tack, jag hoppas att de verkligen ordnar detta! Vi vill inte bli av med klassföreståndaren
Natti natti Pumpkin...
Någon kvar?