• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Det är rättvänt och jag har redan kapat bort allt som går - för att fotot ska behålla den formen det ska ha

Är riktigt nöjd med det i alla fall så det känns ju bra - när alla ska se det liksom

Nå nu måste jag faktiskt gå och duscha och sen nanna. Så se vidare på GA du

Natti natt!

• Pumpkin

Vill liksom inte att vi ska se ihoptryckta ut

• Anja 19 juli 2008

jaaa alltså jag menade inte att det felvänt vet ju jag inget om, men jag hade bara för mig att det var vänt åt andra hållet innan

Sov nu så gott och inga mer mardrömmar...

Hoppas att du slipper använda andningsövningar ikväll nu.

kram kram

jag återvänder till seattle grace och mcdreamy då, haha...

Kollar in här då och då bara så ni vet, om någon annan tittar in här mer ikväll

• Pumpkin

Titta lite åt mig också då, och kanske skicka lite mentala bilder på McDreamy hitåt

• sommarbrud 080802

hur har ni tjejer gjort med era ringar? Beställt dem från nätet,sett ut dem i butik?Vilken isf? Designat egen?
    Vad la ni för pris? Är det bara ni som ska ha en ny ring eller ska eran m2b också ha en?

• sommarbrud 080802

många frågor jag vet,men skulle vara kul och veta!

• Anja 19 juli 2008

Jag beställde min vigselring förra veckan och hoppas på att få den i morgon faktiskt, men det är inte säkert eftersom de även ska göra mig en ny förlovnignsring på samma gång. Skickade in den gamla i fredags så det är kanske att hoppas på för mycket

Bilder på min ring, en schalins passion, finns i min blogg

anjasbrollops.blogg.se/1200345878_nu_r_det_gjort.html

Sambon ska oxå ha en ring. han har inte haft någon förlovningsring. Vi hade inte råd med två ringar då *asg* så det var bara jag som fick ring. Vi tyckte det var roligare att båda fick nya ringar vid vigseln istället

Våra ringar kostade den blygsamma summan av 4.999 kr tillsammans. (sambon vill hellre ha silver än vitguld så hans ring gick på 495 kr )

Ett pris jag är MYCKET nöjd med

• Anja 19 juli 2008

Fy f...n vad jag älskar mcdreamy och burke, suck... dregglar...

ser första säsongen igen, för typ femtioelfte gången. Shit så underbart det är när de håller på att bli kära... om tre avsnitt dyker addison upp... Även om hon blev min favvo sen så avskydde jag henne i början! (vem gjorde inte det *asg*)

Shit om man skulle se ett avsnitt till... Fast det vore korkat... klockan är snart två! Ska upp kl.6.

Näää det får vara till imorgon...

Nu har jag ätit upp glassen. Verkar som jagej kan låta den vara på natten. Skönt. Imorgon natt finns ingen glass kvar att ta av

Men jag är fortfarande duktig, så det så... har bara ätit nutrilett ohc sallad idag

• Pumpkin

Godmorgon!

Steffis: Jag vet inte riktigt hur det blir med min vigselring, men den ska i alla fall göras av guld som jag redan har (mina föräldrars förlovningsringar och kanske ett halsband som jag använt varje dag sen jag var 15). Designen kommer nog att bli lik någon som redan finns, men ja, eftersom jag har eget guld som SKA användas så blir den ju egendesignad hos smed.

Anja: Haha, ja, de två männen är inte helt fel faktiskt Blir så irriterad på Meredith som ska hålla på att strula hela tiden sen!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.