Englali - Tänker på dig! Håller tummarna för att ni ska få ett "bra" besked i morgon, om du förstår hur jag menar.. KRAM!
Jag ska nog göra allt hemma, frisyr och smink. Det gjorde jag när vi gifte oss, så jag bör ju klara det på festdagen också! Fast jag tror jag tar hit lite goda vänner, som håller mig sällskap och pysslar om mig lite iaf. Det blir nog vindruvor och godsaker minsann!
Funderar på hotellbokning - ett hotell här i stan har en bröllopsbokning, då ingår middag i det, typ trerätters.. Det tycker jag känns lite onödigt att betala för, om det inte vore så att man tog natten efteråt istället förstås, men det hade ju vi inte tänkt. Bättre med bubbel, frukt och choklad och sen frukost på rummet!
Igår fick jag veta att min kompis änteligen blivit far! Jag har inte hört ett ljud så orolig blir man ju såklart, men äntligen hade den lilla dottern tittat ut, i lördags! Så idag måste jag såklart dra ut på stan och botanisera bland barnkläder och skicka över (de bor på Åland). Tur att det fortfarande är rea!! (då kan man köpa mer ju - barnkläder är så roligt)
Annars är idag är sån där riktigt dålig dag. Jag vill ha tillbaka mitt liv!! Det är är så j-la tradigt och bara äckligt. Jag tänker bara i termer av "jag är så ful, jag är så tjock, jag är så äcklig, jag är så dålig, jag är så fel" osv. Jag vill så gärna tänka alla de där positiva tankarna jag vet att jag borde tänka istället, jag försöker verkligen tänka - ja, men ändå, vad spelar det för roll om jag inte är smal, jag mår ju fysiskt bra, jag behöver inte bry mig om det, de som dömer en efter utseendet är ändå inget att ha. Men jag tror ju såklart inte på det. Jag försöker att tänka att det är okej med en dag då man tar det lugnt, men likförbannat blir jag så stressad av att jag inte gör någonting, inte tränar t.ex, att jag får ångest och allt bara rasar............... Så. Nu har jag vräkt ur mig lite till er också. Hoppas jag får skicka iväg hela inlägget också...