Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Jag har varit endel förut så jag hade gärna sett något nytt, men Andreas vill så gärna dit och jag känner att det kan jag mkt väl tänka mig för hans skull.
Kanske blir sista långa resan vi kan göra "ensamma" på bra länge ju, där för vill vi ha en härlig sol o badresa med möjlighet till att se en hel del och det tycker jag Thailand erbjuder för våran del.
Snitte: Haha, ja. Är ju gärna därför vi vill ha resan på denna sidan jul. Men man vet aldrig, det kan ju ta hur lång tid som helst innan man plussar eller så går det jättesnabbt
Jag berättar, självklart!
Ska ni försöka efter bröllopet också?
Vad är det som skrämmer dig med förlossningen? Jag har en enorm sjukhus och blod skräck. Allt som har med kroppen att göra, så jag ser fram emot en förlossning med stor förskräckelse, men jag försöker tänka att det är ju såååå många varje dag som föder barn så vad tusan skulle inte jag också klara det!?! Och alla mina vänner som fått barn och varit oroliga innan säger att när du väl burit på magen i 9 månader så vill du verkligen bli av med den och därmed blir förlossningen inte ett så stort orosmonent, ju närmare man kommer liksom...
Oj va långt det blev nu då