Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-14 11:09:46 följande:
Kilar in snabbt för jag har besök Anne jag säger som tidigare, självklart ska du ändra ringen. Skyll på att det är dyrare att ändra vigselringen du valt ut, så att den passar till förlovningsringen, än att ändra förlovningsringen som är utan stenar, så att den får samma form som vigselringen.Sen kan du väl fråga Anders om inte han tycker att du skulle passa bäst i vitguld nu när du ändå ska ändra få det att låta som en fråga där du ber om hans hjälp och vill ha hans åsikt. Titta lixom granskande på ringen och säg att du inte riktigt vet coh vad tycker han? Få det att bli han som väljer att du ska ändra form och färg på förlovningsringen Det fixar du med kvinnlig list! Sen behöver du ju inte alls ha något dåligt samvete för att du ändrar ringen Självklart ska man ha en ring osm man älskar.Hade Daniel valt min ring (shit så hemskt) så hade jag definitivt inte skämts om jag hade ändrat den för det är min ring, jag som ska bära den coh jag vill verkligen ÄLSKA den ring som ska sitta på mitt finger resten av livet. Där finns det INGA kompromisser.DAniel vågar dessutom inte köpa smycken eller parfymer till mig. Det blir aldrig nåt som ajg vill ha. Jag brukar skicka mkt utförliga önskelistor till honom med artikelnummer och allt när jag fyller år eller det är jul, hoho... Vill han sen köpa nåt spontant till mig utöver det så har han ju dessa listor att titta på Hoho ungefär som när man registrerar sig i butiker och har en önskelista där så att folk inte ska köpa nåt man verkligen inte vill ha