• Vidalila

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Anja
    halshugg mig inte nu, men jag håller med din man ang bröllopsresan. He´s got a point. Att betala för maten sen, omvärdera huset etc riskerar nog att skapa en oro hos dig när du ligger där i solstolen och tänker "måste betala det där, får tänka på det, nu får vi snåla etc." Då kommer du inte att uppskatta resan ändå tror jag. Det är bättre att spara ett extra halvår tycker jag.

Vi ska göra så, vi ska åka till nåt litet mysigt lanthotell i typ Grekland i 1-2 v direkt efter bröllopet. Men julen 2009 drar vi till Hawaii på vår riktiga Honeymoooon!

Jag är precis som du, tänker på lösningar. Men min m2b är ekonom och ser bara risker, sparande och pengar som rullar. Live a little säger jag, men i ditt fall får jag faktiskt hålla med din m2b.

Sorry :)

• Vidalila

vad! ska bandet ha mat! det har vi inte ens tankt pa!!

• Vidalila

20080614

Jag gillade inte kronan alls faktiskt. Den är för mycket på nåt vis!

• Vidalila

Fast det förändrar saken lite faktiskt. Att det är kyrkans ger ju den ett annat symbolvärde, eftersom den är historisk och väldigt gammmal. Då tycker jag inte att den är för mycket. Det blir ju precis som du säger en helt annan grej med hela kitet på! det blir nog bra. Sen är den kanske inte så glansig på riktigt?

• Vidalila

alltså, jag hänger inte med i samtalet!

? vilka klänningar och skor är det man ska tycka till om? jag älskar ju att tycka! men jag hittar inget när jag backar i tråden. Hjääälp!

fill me in please...

• Vidalila

min absoluta favirt var chelrub, den andra var fifi!

• Vidalila

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-07 00:14:04 följande:

Aaah vidalila...det var ingen annan som nämnde den Kul att alla har så olika smak! Tror jag fick ganska olika bud från de flesta faktiskt!Vad ska du ha för skor?
    jag försöker fixa in en bild här, men det går inte! klicka i mitt galleri där finns dom!
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.