• Alvaereva

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

pumpkin:
    japp, det var det hotellet. shit vilken koll du har!
    vi har bokat ett bröllopspaket där nu

• Alvaereva

hallå pumpkin! vart hyrde ni dom kläderna??

• Alvaereva
    Englali skrev 2008-03-01 19:24:27 följande:
    Hej på dig! Hur går det med mammalivet? Hur mår lill-tjejjan?
    hej! allt är bra här, fast lillan har influensan och har plockar fram monstret i sig... vilken röst!
    hnner typ aldrig vara här inne längre så jag har noll koll på hur ni alla har det.

kort uppdatering kanske?

för egen del köptes all alkohol hem från tyskland igår. inbjudningskorten görs klara nästa vecka. under all denna tid vi inte har så har vi dessutom gått och köpt en ny lägenhet, jag jobbar extra och så försöker jag hinna med sång med massa bebisar, bebismassage och inte att förglömma; jag promenerar 2h per dag för att komma i form... phu, fullt upp med andra ord.
  • Alvaereva

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-01 19:31:23 följande:

Alva: Brudgummen inne i Sthlm! www.brudgummen.seVad är det för lägenhet ni köpt? Var - tyckte det såg ut som typ Davidsgatan eller nånstans i Västergård? Hur stor? När flyttar ni? Berätta aaallt!
    det var på davidsgatan ligger i mariekäll! 78kvm, flyttar 1 maj, eller tidigare beroende på när vår köpare flyttar in. idag har vi kollar mosaik, färger och tapeter. ska göra om överallt förutom hall och badrum
  • Alvaereva

englali:
    vi bor i en liten etta på 36½kvm nu! så vi kommer få riktigt mycket större där borta
    jobbigt med vigselringen, men som sagt, det hinner såklart ordna sej tills det är dags.

jag ska på bröllop bara två helger innan mitt eget bröllop - i samma kyrka! min kusin gifter sej nämligen då. måste hitta en klänning! vart hittar jag en som passar med klädkoden mörk kostym, men som ändå är till ett överkomligt pris?

• Alvaereva

hallå brudar! nu har jag fem minuter över igen hoppas allt är bra med er alla!

Anja, skitsnygga inbjudningskort! jag snodde den där husmorsbilden på din blogg och la upp på min, hoppas du inte blir alltför stött

vi håller också på för fullt med våra inbjudningar. har lagt ner massa tid på dom... phu! men nu är det inte mycket kvar som tur är.

• Alvaereva

åååh när man väl har lite tid över att sitta här så är ingen annan här

• Alvaereva

HEj allihopa! nu är våra inbjudningar klara finns strax i galleriet för er som är nyfikna!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.