Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Nu drar jag ner på stan, hörs senare tjejer!
Nu drar jag ner på stan, hörs senare tjejer!
Tjoho - nu har min skärmaskin och alla mina bruna papper kommit! Så nu är det bara att sätta igång antar jag.
Mindre lycklig över det här med hår och smink dock, stället som jag besökte nu efter jobbet tar 500kr/tim för hår och de räknar med sammanlagt 4 timmar i snitt (prov+riktig) och sen kostar sminket 600kr utöver det. Då är vi alltså uppe i 2600kr, på salong. Då känns det ju som att jag lika gärna kan betala 400kr till och få allting gjort här hemma? Åååh, ångest!
Flamora: Ja, de har sagt att de ska bidra till bröllopet, men inte med hur mycket eller ens när vi får pengarna. Känns lite halvluddigt va? Blir svårt att planera också... Det är ju extra kämpigt nu när jag hållt på med jobbyte och grejer också.
Pärlplattan: Visst är det väl för härligt att få köpa pysselgrejer!?
Bellanote: Tyckte du hade en massa bra idéer till fotograferingen jag också
Precis! Det spelar ingen roll hur mycket det är, bara vi får veta liksom.
Jaja, nu har jag bestämt mig för att boka den första frisören/sminkösen, hon som kommer hem till mig. Blir nog bra. Ska boka tid för tärnan också, så att hon planerar in det.
Personligen tycker jag att man kan ha kortare klänning även vid "Mörk kostym" eftersom jag tycker att det är snyggare
Haha
Ja, vi väljer "Kavaj" som klädkod.
Haha, tur att ingen av gästerna hörde er konversation Anja
Nejdå, jag är ju här
Var bara tvungen att avsluta ett krysstest i min juridik kurs.