Hjääääääääälp
jag är så jä..la bakfull, mår SKIT, hjärtklappning, yrsel, illamående, huvudvärk... ja ALLT NI KAN TÄNKA ER...
Vi som skulle på en enkel lugn liten middag hos daniels syster igår. Bestämde mig direkt när vi blev bjudna att jag skulle äta allt utom kolhydraterna som serverades och det klarade jag väl ganska bra men aaaaaaaaaahhhh sen blev det vin (jag skulle dricka ett glas tänkte jag för vi skulle ju inte stanna så länge i och med att barnen var med) och sen föreslog daniels syrra att vi skulle spela spel, så vi spelade Alias i lag, sååå jä..la roligt hade vi, och vinglas efter vinglas bara slank ner allteftersom timmarna gick och jag GLÖMDE HELT BORT att dricka vatten oxå, för jag DRICKER ju aldrig, är inte alls van...
Kände inte heller hur berusad/full jag var för vi var ju så aktiva/uppe i spelet och barnen somnade i soffan framför tv.n en efter en så vi stannade ju skitlänge... NÄr vi väl gick hem på natten så var jag INTE nykter, utan snarare tokigt packad. Hemskt ansvarsfullt, hehe...
Hem, daniel la barnen, vi hade toksex och jag minns inte ens alltihop... sen somnade jag tydligen på soffan, för där vaknade jag imorse och mådde så sjukt illa och hade så ont i huvudet med en törst som inte var av denna värld...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...
Daniel jobbar dessutom så jag är ensam m barnen... min väninna, tack SNÄLLA, sååå underbar, kom hit m frukost, har underhållit barnen, så jag har kunnat ligga på soffan och må illa och tycka synd om mig själv (det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ synd om mig) och meningen var att vi sen skulle gå iväg en promenad allihop och handla grillad kyckling, revben och lördagsgodis men alltså det är ju inte en chans.
Den här mamman är inte att räkna med idag...
Så nu fick min väninna sticka iväg och handla (igen, tredje gången för när hon kom hit med frukosten upptäckte jag att daniel hade använt upp allt smör så då fick hon sticka iväg IGEN). Suck fy sjutton så hemsk jag känner mig men va sjutton gör man när man mår så här!?
Snart kommer hon iallafall med kyckling och revben så jag och barnen ska duka bordet.
jag är EN BEDRÖVLIG MOR OCH EN BEDRÖVLIG MÄNNISKA idag
Och ack så självförvållat