Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-05 20:51:18 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-05 20:51:18 följande:
Englali: Haha, gästlistan kan vara bra att ha klar först. Vi har inte skickat ut våra inbjudningar. Har tänkt göra det veckan efter påsk. Hoppas de hinner bli klara till dess..
Skönt att höra att det inte bara är jag som sover med lampan tänd när jag är ensam Löjligt, men ibland är jag sjukt rädd när jag är ensam och det är mörkt. Fattar inte varför...
Englali: Förstår att det är jobbigt att bestämma sig med gästlistan. Vad är det för personer? Vänner? Släkt? Kollegor?
Anja: Malaysia..?! Orättvist! Fast jag fick ju åka till London, det får man va nöjd med
Jag gillar JP merlot, Anja. Vi ska nog oxå köra på JP. Billigt och gott!
Hrm, ja det är svårt. Vi har en del vänner som vi skulle vilja ha med, men det blir helt enkelt för många. Du vet, om man bjuder den ena så måste man bjuda den andra osv. Men hade vi haft råd hade vi bjudit några till.
Ska oxå lägga mig.
Gonatt!
Gomorron!
Anja: Näbbklänningen är jättefin. Hon kommer bli såå söt i den. Vad bra att du känner dig nöjd med den vita.
Nr 11 tycker jag är superfin!
Här va d lugnt ikväll. Sitter alla och pysslar med inbjudningskort??
Pumpkin: Hur många ska du göra?
Anja: Har du många långväga gäster som ska bo på hotell?
Vad skönt att ha postat inbjudningarna. Våra är inte skickade. Kristoffers syster håller på att tillverka dem på sitt jobb nu och vi planerar att skicka dem veckan efter påsk! Är lite av ett kontrollfreak så det känns lite märkligt att någon annan har koll på korten
Låter gott med sallad!