• KKC

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

jag vill också ha en ansiktsbehandling! *avis*

• KKC

Jag vet inte, men frågar man inte så vet ingen heller Å andra sidan har vi inte bestämt oss för om det blir någon alkohol över huvudtaget?

Kyrkan är ledig för vigsel den 5 juli om vi hittar en annan präst... men känner ju ingen som är präst... tips??

• KKC

Pumpkin: Ja det är bara en präst som jobbar där, känns lite trist att att fråga den andra kyrkan. har inte ens träffat prästen så vet inte en om vi skulle gilla honom/henne??

20080614: vi bor i sthlm... ??

• KKC

Pumpkin: Jo fast det är en liten församling, är tyska kyrkan i gamla stan. Vore ju jobbigt om man lånar in en präst från en annan församling och sen är prällen inte bra och man vill byta..

• KKC

jag och A pratade igår och han sa att han lätt kunde tänka sig att laga maten själv (gjorde det till dopet då det kom 65 pers) så där sjänk vår matbudget regält så nu kommer vi kunna hålla vår budget på 20 000...
    vet bara inte vad vi ska laga än... och måste hitta en stor lokal. hoppas hoppas att det finns något bra datum ledigt i juli... känns lite jobbigt att vänta till august, är ju redans å inställd på 5 juli... fast det kanske inte gör något om det blir senare... hm... jobbigt det blev nu då!

• KKC

shit vad jag skrev som en kratta, hoppas ni fattade ändå

• KKC

bellanote: jo fast jag är rädd att det blir massa spring då och talen mm försvinner? sen så är vi inte så mkt för plockmat så...

tar fortfarande emot tips på barnmeny för 1-5 åringar...

• KKC

hedebris: jag han aldrig märka av det på det sättet, A fyllde år 3 veckor efter att c föddes så då bjöd vi på födelsedagskalas (som vi brukar) och då kom alla på samma gång. Var faktist ganska skönt att alla kom sammtidigt, blev inte så mycket "spring" flera dagar i sträck då...
    Men kan ju tillägga att det inte blev något bortfall, tror ALLA kom hade nog inte varit så om det "bara" hade varit kalas för A och vi inte hade C då...?
    men jag förstår dig, har en del "vänner" som bara träffat caisa när hon var nyfödd men sedan har man inte hört så mkt.. jag har väl inte hört av mig överdrivet mkt jag heller (finns inte så mkt tid över med en liten ) men ändå..
    träffa helt enkelt inte vissa människor om ni inte tycker det känns rätt, säg att ni inte har tid just nu eller så. då ser ni ju om de hör av sig senare eller om det bara är "nyhetens behag"
    "skyll" på att det är förkylningstider och att ni är rädda för RS-virus och att ni inte vill träffa så mkt folk än... (är ju delvis sant...)

• KKC

Pumpkin: tro inte på dem på FL, när jag blev gravid med caisa hade jag en menscykel på 40(!)dagar men blev gravid på första försöket

Anja: När du anmäler dig på gymmet så brukar det ingå en instruktions timme och då kan du säga vad du vill uppnå och så får du ett träningsshema av instruktören! om du inte blir erbjuden det så BE om det! Dom är ju kunniga och så visar de dig hur du ska använda maskinerna för det är viktigt att du gör rätt annars så kan du skada dig + att träningen inte blir lika effektiv!
    Kan förstå hur du känner med vikten (även om de flesta inte förstår mig) jag har samma problem fast åt andra hållet, kan inte öka i vikt väger 51kg till mina 173cm vilket är aldeles förlite!! skulle mer än gärna gå upp iaf 5-6kg för då mår jag mkt bättre! har varit på koller mm men de hittar inget knas utan konstaterade bara att jag har väldigt effektiv ämnesomsättning... försökte verkligen stenhårt gå upp i vikt innan jag fick caisa för jag trodde inte att jag skulle kunna bli gravid med min undervikt men det funkade och under amningen var det ju hopplöst att öka...
    många säger typ "men ät grädde och smör då" men hur kul är det, vill ju fortfarande var hälsosam på INSIDAN... har hört att cambridge kuren ska funka om man vill gå upp i vikt med men har inte kollat upp det än...

• KKC

kom på, hoppas du inte tar illa upp för mitt inlägg anja för det är verkligen inte meningen när du kämpar som du gör!! känner bara igen mig så även om det är åt motsatt håll...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.