Emmilie
varmt välkommen till tråden Kul att vi fortfarande fyller på med nya brudar i giftastagen
Berätta om er och ert bröllop om du vill (VI VILL)
Godmorgon till alla härinne...
Nädu Anne, den ringen är inte bara min våta dröm... när vi gick ut från Ullners så var det snigelspår efter dig min vän
Den ringen är IT... Solvind är oxå fin, men inte i den klassen ändå.
Pumpkin
Låt dig själv vara sjuk och vila, även hjärnan... skönt att det ser ljust ut nu så du kan släppa ångesten. Såg ljusare ut än jag hade trott för oss oxå så jag slängde in 2,500 på bröllopskontot, vi får se om det funkar med tanke på att Emil fyller år på fredag och vi ska ha båda våra släkter här, två dagar i rad och SEN BARNKALAS. Fattar ni hur dyrt det är m barnkalas. förra året gick nog kalaset på 3.000 kr. Lokal 500 spänn, korv m bröd till 30 pers (hela klassen), glass, maränger, chokladsås, nonstop, banan, vispgrädde till 30 pers, negerbullar, drömtårta, godispåsar till 30 pers, snacks i skålar till 30 pers + att det skulle vara SPÖKkalas så hela lokalen skulle dekoreras LÄSKIGT... kostade oxå en nätt slant.
Blääääääääää för utgifter även om det är kul och även om man vill ge barnen ALLT.