Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Pumpkin
vet ej hur vi skulle finna tiden och lösningen att gå till en danslärare eftersom jag jobbar så oregelbundna tider och oftast kvällar, sedan känns det lite småjobbigt.. jag tycker ju att det är så jä..la jobbigt att LÄRA mig saker inför andra... att typ göra saker som jag inte klarar av eller är bra på, inför någon annan (anledningen till att jag ej har körkort by the way... vill lräa mig ifred, ensam, på egen hand, utan observers)...
gissa varför daniel ej fick vara med på en enda av förlossningarna... det kunde ju visa sig att jag INTE födde barn perfekt... jag är skittramsig... När jag nojjade inför förlossningen var det INTE pga smärta, näää det var "tänk om jag skiter ner mig", tänk om jag skriker, tänk om jag är patetisk, tänk om jag gnäller, tänk om jag inte kan behärska mig, tänk om jag inte kan ta smärtan på ett prydligt och behärskat sätt *asg*
Kan tillägga att jag inte kved en enda gång under förlossningarna, fniss... såååå löjligt jag vet! Med Alice var jag mesig, det erkännes för där hade jag droppvärkar o de var så sjukt hemska att jag knappt fick luft, så då grät jag faktiskt, men jag skrek och stönade och kved inte iallafall *asg*
Fattar ni vilket kontrollbehov det är
kontrollfreak nr 1 här...