• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    Brud 080524: Ja första gången jag provade den sa jag: Jag ska från och med nu ALDRIG klippa i papper
  • Anja 19 juli 2008

Åh avis... vill oxå ha en fiskars...

jag har en likdan typ av skärmaskin men en billigare från panduro och den hittade jag just på deras outlet MYCKET billigt, haha...

betalade 40 kr för den och den är nog ingen fiskars men hur bra som helst. 3 extra skärblad ingick oxå Det är verkligen enkelt att pyssla med papper när man har en skärmaskin!

• Brud 080524

bigblad använde vi till vår vikning. Hur bra som helst. Tänk att behöva sitta och förska vika rakt!!

• Pumpkin

Ja, bigblad gör helt klart livet lättare!

• Brud 080524

skära och biga korten var sambons uppgift! Var en uppgift som han tyckte var lagom. Han ville inte knyta rosetter, stämpla eller något annat tjafs!

• Pumpkin

Hehe

Jag kommer nog få göra det själv också

• Brud 080524

PÅ söndag går våra inbjudningskort iväg. Hittar så mycket fina kort hela tiden så jag är rädd att jag kommer ångra mig om våra när de väl är ute!

• Pumpkin

Hehe, vad vad du menar! Måste få göra mina kort snart så jag slipper tänka på det sen

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.