• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Flamora! Va duktiga ni är!! Är ju super.. Skulle också behöva något sånt. har lite ångest för att jag snart behöver gå och leta underkläder. Skulle gärna ändra kroppsform lite innan dess..

• 20080614

Flamora, toppen! Kanske skulle köpa en jag också. Har bara så jäkla svårt för att följa sånt sen när det väl kommer till kritan.

• 20080614

Godnatt på er! Själv sitter jag nog här tills Micke kommer hem från jobbet tror jag.

• 20080614

Förresten, hedebris har jag inte sett till på hela dagen.. någon som vet något om det är bebis pågång?

• 20080614

om du tar mitt nick först och sen .weddingannouncer.com så är det den! Är inte så sugen på att ha den som länk, vet inte riktig varför men iaf!

Nu ska jag sova. godnatt!!

• 20080614

Godmorgon!

Vad kul att du tyckte sidan var fin anja! Och tack för gästboksinlägget Blir så glad när det finns något att läsa där!

• 20080614

Godkväll på er! Spännande med inbjudningskort, ska genast kika!

Själv har jag varit iväg och tränat på Balboa. Micke har blivit helt driven och bestämd på att vi ska bli jättebra så nu är det extraträningar som gäller! Jättekul faktiskt!

Bokade in ansiktsbehandling idag också. Ska iväg imorgon redan.. ser verkligen fram emot det! Behöver lite nedvarvning också tror jag, känns som jag är helt upp i varv.

• 20080614

Superfina kort!! Åh, när ska ni skicka dem?

• 20080614

KKC hjälp vad spännande! Låter som du har en superplan tycker jag..! Jag skulle också kunna tycka det var ganska romantiskt att fria när ni kom hem, fast då kanske barnvakten är där? Annars om ni är själva kunde du kanske be någon fixa lite i lägenheten/huset medan ni är borta och så fria..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.