• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Snitte- 5/7-2008

När ska ni skicka ut inbjudnignarna? Gött at ha ett datasnille så han kan få till det lite snyggt så i datorn...

jag börjar 7.15 när jag jobbar dagen,,, så jag kliver upp 05.45 så blä.... jag är verkligen ingen morogn människa!!

jepp vi ska kryssa i karribien bo några nätter innan i miami och sedan några nätter efter också ska bli såååå skönt! åker 8 juli så det blir direkt samband med bröllopet ni då?

• Englali

Vi vet inte riktigt. Jag vill ju inte skicka ut något förräns vi vet mer om mamma o sjukdomen. Men i mitten på mars kanske. Så snart vi vet mer om henne har vi sagt.
    Haha, datasnille det vet jag inte, men han kan betydligt mer än mig.

Det där med resan blev ju inte som vi tänkt. Vi hade ju tänkt ta Thailand i börjanpå dec men då kan han inte vara borta från sitt jobb.
    Enda gången till hösten som vi kan vara lediga samtidigt (utan att det blir kaos på våra jobb) är i oktober, men då är det svårt för det är inte säsong på så mkt då.
    Vi har väl börjat fundera lite på Egypten, men man hör både så mkt pos. o neg. så jag blir lite osäker. Har du någon erfarenhet av det landet? jag har alltid velat åka dit men kanske inte på bröllopsresa... hm...

• Snitte- 5/7-2008

nä... det är klart att ni ska vänta och se hur mamma kommer må!

hmn... egypten, min far och min bror var är en gång, de gillade det jättemycket det finns ju väldigt mycket att se men annars vet jag inte så mycket om det tyvär...

kollade in er hemsida, jättefin! såg att ni hade klädkod mörk kostym, har alltid tänkt att vi ska ha "kavaj"" för att inte ställa några krav... men den beskrvinigen ni hade var ju bra, kort klänning eller ev lång... hmn... nu blev jag osäker få ta upp det med mannen när han kommer hem från jobbet imorgon...

nu ska jag stänga ihop och sova.. måste ju köra Magnus vid 5 imorgon för att jag ska kunna ha bilen sen.... önskar vi hade 2 bilar ibland...

Godnatt! vi hörs snart igen!

• Englali

Ja vi får kika vidare på Egypten, men just nu om inte jobbförutsättningarna ändras, så lutar det åt det.

Ja vi ska nog ha det, med risk att inte alla vet vad klädkod kavaj betyder. Så de inte dyker upp i kavaj och jeans, typ. Vi vill ha det lite festligare.
    Jag hittade den beskrivningen på någon bröllopssida.

Sov gott, jag ska krypa ner o se en film med min darling nu!

• Anettan73

Morrn damar.

Hoppas att ni nannat gott. Min lilla thea har strulat hela natten. Är lite hostig och förkyld så hon e inte alls rolig.

Hur ska ni dekorera sockerbitar???

Lät intressant.

Köpte Bröllopsguiden igår... Inget speciellt alls iden tyckte jag.

Däremot har jag ändrat mig ang ring... Lagt in en bild på den jag vill ha istället.. Den andra blev sååå bred och jag har rätt små fingrar så det ser för klumpigt ut...

• Pumpkin

Godmorgon!

Tillbaka på jobbet igen då, synd att vi inte ska på ÅF-besök idag också

Englali: Västindien (vissa delar i alla fall) är ju annars toppen året om och det ska väl typ Maldiverna och/eller Mauritius vara också vad jag förstått?

• Anettan73

Ska alla åka direkt efter bröllopet eller??

Vi ska nog inte åka förrens i oktober, november

• Anettan73

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-30 08:24:45 följande:

Nej, vi åker 3 september
    Ja ja ok...

Ska man redan boka då??? Fast det kanske man ska.
    Vi ska bara vara borta i 2 v max iom barnen.
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.