Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Rebecca 5 juli 2006
Rebecca 5 juli 2006
hehe ja... oops är nog lite optimistiskt här alltså... hmmm
hehe
Nu ska jag kila på bankmöte och skriva på nytt avtal till 97% wihoo!
Syns sen!! Kram kram
Hello!
Min guldsmed ringde och sa att om jag går med på 2 rader fick jag plats med allt... jag tänkte en stund och sa "bara man ser klart och tydligt vad det står så "
Så nu får jag med ALLT jag ville wihooo!
Pumpkin: absolut bra betyg med korten!
Men hur kan m an inte gilla singstar???? *ler* det är ju såååå kul! och gitarhero
hej tjejer kikar in innan jag ska lägga mig...
Englali: tråkigt att mamma inte kunde få behandling idag... Hur svarar hon annars på behandlingen? mår hon mycket illa och så?
GÖTT med ansiktsbehnadling, det är du värd!!
hihi bra frågor anja, det är rätt här ska vi fråga ut alla som kommer! Kul med nya!! Välkommen!!!!
kul att ni får tillbaka på skatten tjejer! jag får som sagt vänta till december jag..
nu när jag kom hem var jag tvungen att plocka upp en död fisk från akvariet.... *snyft* ska nog mäta ph osv imorrn så allt stämmer..
nu har jag kikat i dina bloggar pumpkin kommenterade där isället
Hej tjeje idag är jag ledig igen
Boooorde jobba en massa med företaget men ärligt... jag orkar inte hehe idag ska jag bara vara ledig hehe om någon som kände mig hörde mig nu skulle de tro att jag var sjuk haha
Jag har ju faktiskt vart och tränat iallafall, haft en mysig frukost med mamma och tat en lååång promenad med Zelda
Anja: skit vilket jobbig karl du hade idag... hoppas verkligen han skärper till sig snart!
pumpkin: grattis till lasse!!!
vi ska definitivt ha överaskningsdans var neg till det först men nu känns det såååå rätt
vet bara inte vilken låt eller vilks rörels4r ännu... hmn..
pumpkin: blir det vanlig vals eller surprice för er?
hehe min gubbe är också rätt svår att lära... hehe han dansar aaaaldrig därför ska det bli så kul att överaska alla
anettan: cooolt ni får göra en salsa dans
pumpkin: hehe härligt att han har viljan iallafall