Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
:-P du vet inte vad du går miste om!
:-P du vet inte vad du går miste om!
nej, men jag förstår er också. hade björn inte haft en dotter redan hade vi väntat med barn iaf i tre, fyra år till...
men nu känns det som att vi lika gärna kan köra loppet ut och bli en riktigt stor familj redan nu.. så vi slipper att ha både spädbarn och tonåringar sen...
men ändå får man kommentarer som:
du vet inte vad du ger dig in på... du kommer aldrig kunna gå på bio, gå ut och festa. eller bara gå ut och äta.
lixom HALLÅ! har jag kunnat göra dessa sakerna spontant det senaste 1½året?? nej, jag vet hur det är att behöva fixa barnvakt för minsta lilla.
eller som min bästa vän. f.d brudtärna som beslutar sig att åka till tyskland och göra en kurs just när jag ska gifta mig..
hon har vetat om datumet i 1½ år ändå beslutade hon sig för att åka för ca 4 månader sen.
njae.. det var bara en sidoämneskurs som hon tyckte passade in att lägga nu på våren... tentan är precis då mitt bröllop ska vara. så inte nog med att hon sa att hon ville vara tärna längre, hon kanske inte ens KOMMER på bröllopet...
hon sa att hon inte var säker.. så jag sa.. du behöver inte bry dig. vill inte ha dig som tärna när du gör så här ändå.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-13 15:37:58 följande:
har bara åkt skidor en gång.
det gick riktigt illa. skadade mig jättemycket och fick åka hem tidigare...
menar inte att skrämmas anja.. men.. vissa barnbackar är farliga nog för mig!!
jag har visat tydligt vad jag tyckté om det..
nu blev jag sugen på att baka negerbollar!
glöm inte lost!!!!!!!!!!!!
nu har jag bakat negerbollar!! Mmmmm
det börjar på riktigt idag :) förra veckan var det resumé.
lost är det bästa programmet genom tiderna. lost sen kommer greys