Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Anettan: Tack!
Jo men de va lite segt. Fast jag ringde mamma nyss o hon skulle se hur mkt huld hon kunde fixa hemmifrån, så ska jag prata med en guldsmed på måndag där jag jobbar.
Anettan: Tack!
Jo men de va lite segt. Fast jag ringde mamma nyss o hon skulle se hur mkt huld hon kunde fixa hemmifrån, så ska jag prata med en guldsmed på måndag där jag jobbar.
God morgon!
Anja: Jag hinner ju inte med o läsa allt... såg inte att du skrivit om det tidigare i tråden. Lite upprepning får du räkna med
Ja... melodifestivalen är verkligen skit. Jag tycker inte om den o brukar aldrig se den, men igår hade vi gäster här som gärna ser den så... det vara bara o hänga på.
Men fy, jag skäms över hur vi röstar här.
Hade för övrigt en trevlig kväll igår o maten var mumma. Idag är det klippningar, kort-pyssel, middag hos mamma o pappa o mys med A som gäller. Söndagar går föööör fort!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-10 12:23:44 följande:
Anja: Ja... det lutar väl åt det. Eftersom Andreas jobb inte kan ge klartecken heller och resorna börjar ta slut så känns det som lika bra att boka i feb.
MEN... nu vill vi ju gärna ha bebis så snart som möjligt efter bröllopet. Hur långt in i graviditeten kan man flyga?
Har ju liksom ingen aning om hur snabbt jag kan bli gravid (om jag ens kan!?!)...
Pumpkin: Thailand är ju iofs varmt, men i februari är det rätt ok. Var betydligt värre när jag var där i mars-april, det var hetta. Iofs så är jag en STOR värme fantast, jag klarar av det mer än vad många gör. Men sen har man ju inte en aning om hur man mår när man e gravid, jag kanske blir superkänslig!
Kul med bil, vad är ni sugna på? Vi skaffade nytt i dec.
Åhh... jag blev så irriterad nyss. Träffade en av mina närmaste vänner (som jag tyvärr inte hinner träffa mer än i affären, precis som ikväll) Då säger hon: Vi har förresten köpt hus! (o förklarade vilket) Då frågar jag... men erat hus ni har nu då?
Ja... det har vi redan sålt.
Bah!!! De vet ju att vi letar hus som idioter, kunde de inte ha frågat? Åh, deras hus är toppen och där hade jag verkligen velat bo Känns som vi missade världens chans!
Pumpkin: Kul att du ska börja plugga igen!
Och jag SKA ringa till salongen i morgon bitti. Har fått reda på att hon börjar en timma innan de andra så det passar ju perfekt.
Audi är ju en trevlig bil. Vi kör en Volvo V70 och en BMW. Jag gillar bilar, tycker om designen och formera. Haha! Den ska va snygg
Jag har ju sådana krav på hus... tyvärr. Men det här, det hade varit perfekt!!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-10 19:30:33 följande: