• KKC

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

sommarliv: jobbigt dilemma det där... vet inte hur du ska göra... du känner din syster bäst och framförallt så känner du dig själv bäst och vet vad du orka med osv...
    men tror du att det finns en chans att ni blir vänner senare och vill du det? isåfall så tycker jag att du ska bjuda henne för att inte göra mer osämja... du behöver ju inte ge henne något ansvar...

• KKC

åhh vilken grinolle till karl jag har, blir skogstokig!!! gah!!
    försöker ta reda på ett mått på caisa och ville att han skulle mäta henne nu under dan så att jag kan skicka iväg det innan jag går från jobbet men NÄ det kunde han inte, vägrade leta reda på ett måttband och var bara skit sur (framför caisa IGEN) hur svårt kan det vara att mäta??? fattar inte varför han ska vara så jäkla tjurskallig ibland??? blir tokig!!! *morr* *morr*
    tillslut så höftade ha iaf med fingrarna (hur bra blir det lixom) sen sa hen hejdå å la på... *grr*

• KKC

sommarliv: jag tycker du ska bjuda dem ändå, strunta i dem på festan bara, lär finnas massa andra människor att prata med så du inte "hinner" säga så mkt till dom...
    le och var glad och låssas som inget, brukar funka bäst...

• KKC

god morgon tjejer!!

I´m back!!

Har haft det såå underbart uppe i fjällen!! caisa älskade att åka skoter och pulka

Pumpkin: Blev det någon chokladboll??

Hur är det med er? Hänt något nytt som jag missat?? orkar inte läsa ikapp en hel vecka

Sommarliv: såg att du ska ha en bebbe till! Grattis! blir såå avis! vill oxå ha en till nu... men det får vänta till efter brölloppet... Men du behöver väl inte lämna tråden för det? titta till oss ibland vettja

• KKC

vi bara MÅSTE fixa våra inbjudningskort nu! A kan vara så långsam ibland, försöker säga att det är bråttom men då blir han sur och tycker att jag tjatar, suck...
    Vi ska trycka våra själva och måste då fixa klicheér att trycka med, dessa tar tre dagar att göra så vi måste ju beställa NU!

annars så står det stilla just nu känns det som... fick mail från de som ska sy min klänning, hade sagt att jag skulle få den i mitten av april men nu blir det i början av maj istället. är helt OK men det hade ju varit kul att se den redan i april

• KKC

flamora: Jätte snygga kort! bra lösning med att få plats med all info på ett snyggt sätt!

• KKC

Nienna: Jag vill oxå åka skoter!!! avis! åkte massor i påsk men vill mer

Flamora: GRATTIS!!

Pumpkin: Håller tummen för dig och jobbet

• KKC

appropå vår lilla träff... A har fått ett jobb han ska göra den helgen så jag måste fixa barnvakt till Caisa... om det inte går, är det ok att jag tar med henne då? fast jag kan ju inte göra en hel dag och kväll då
    ska verkligen försöka!! farmor (eller omi som caisa säger) borde kunna ha henne men man vet ju aldrig...

• KKC

jo visst blir det långt men vad gör man inte för den perfekta bröllopstårtan

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.