Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
vad bra, tack! fast vore ju himla skönt att vara lite barnfri och bara tänka på sig själv! (och er förståss )
vad bra, tack! fast vore ju himla skönt att vara lite barnfri och bara tänka på sig själv! (och er förståss )
Vi har inte heller graverat våra ringar än... A ska ju ha samma ring till vigselring, altså ingen ny...
blir nog till att gravera nu...
God morgon!
Idag ska vi med caisa till doktorn för att ta massa prover. hon har varit risig i magen länge + eksem så vi ska se vad det är hon är allergisk mot. ska bli skönt att äntligen få veta.
Nu måste juh jag med svara på frågorna
*Stort/litet
Ganska stort ca 80 gäster men med en LITEN budget på ca 20 000kr
* Färgtema?
Vitt, Grönt, Silver
* Kyrkligt/borgerligt
Kyrkligt
*Middag?
Förätt, varmrätt och bröllopstårta till efterrätt. Inte bestämt om folk får ta själva eller om de blir serverade.
*Dans?
Nja inte riktigt bestämt än.
*Liveband/DJ/egen musik?
Om det blir så blir det egen musik
*Fri bar/Betalbar - Fri bar?
Ingen bar. Endast två glas till maten.
* Klänning??
En klänning som jag syrupp i kina, bild finns i galleriet
* Bukett?
En rund liten bukett med vita rosor och lite grönt runtom-
* Håruppsättning?
Halv uppsatt. Uppsatt fram men utsläppt och lockigt bak med någon liten vit ros i.
*Brudgummens kläder?
Svat frockkoat med en silverväst. plastrong som är sydd i samma tyg och färg som bandet runt Caisas näbbklänning.(finns i galleriet)
* Tärnor?
Nej
* Näbbar?
Ja min dotter som kommer vara 1,5år då.
* Tårta, utseende och smak?
Den blir vit med ett grönt band runt varje våning. Smaken inte bestämd ännu men det lutar åt hallon och något mer...
Datum:
080809
Hihi, detta var ju roligt
jag hade inga krämpor alls när jag var gravid men så fort jag vart trött eller fick lite sendrag en stund eller så så var han framme med en hjälpande hand. gnällde aldrig... hade tur där men annars så kan han vara riktigt jobbig (har ju gnällt förut )
när han är sjuk så är han nästan aldrig hemma, jobbar ändå... det kan jag bli irriterad på för det tar ju så lång tid att bli frisk om man inte vila ibland med...
nu ska vi till farbror doktorn, hörs senare!
den här var ju rätt kul
en blandning av mkt
God morgon!
Det är fredag! Jippi!!! Äntligen helg, som jag har längtat!
Imorgon så ska vi träffa de som ska göra min ring. Ska bli kul att få ett hum om hur den kommer att se ut. Blir iaf tre stenar i har jag bestämt!
Nienna: FY VAD DÅLIGT!!!
berätta vad de säger, jag har ju oxå beställt från 1koo, så jag vet vem jag ska bli arg på om det händer mig samma sak...
Hoppas att det löser sig!! väntar med spänning att få se dig i din fiina klänning!!
vad skönt!! då hade det inte fastnat i tullen heller
berätta gärna vad de hade skrivit på paketet för att det skulle slinka igenom utan avgifter
jo men jag menade, de brukar ju skriva värde 2$ tex, tygprover eller liknande... bara för att tullen inte ska ta ut en tullavgift... det ser du ju först när du får paketet vad de skrev... är nyfiken bara
åh, jag blir såå avis (igen )
hoppas ni får super kul och kommer hem med lite fisk!