• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pärlplattan II

Benen eller ena benet hade domnat..

• Englali

Pärplattan: Usch att du mår så kasst, inge vidare
    En av mina vänners mamma har MS, ingen rolig sjukdom. Men jag vet inte så mkt om den.

Pumpkin: Men kan man ringa hem till någon sådär bara o fråga om jobb? Blir inte det knas? Alltså jag undrar lite hur hon tar det... Hon vet väl vem jag är så den biten är inga problem. En av mina bästa vänner jobbar på den salongen så jag kikar in o säger hej ibland om jag skulle råka vara ledig.

Hedebris: Nehe, ingen bebbe. När är det BF? Blir indjudningskorten bra?

Vidalida: Vart har du köpt skorna någonstans?

Själv så ska jag nog försöka mig på ett provkort nu till inbjudningarna, sen får vi pyssla gärnet i helgen. Ska även åka o kika på vigselringar på lördag, mysigt!

Fick ett stort paket från H&M idag, nice. Var tyvärr inte allt som passade, jag tror tydligen att jag är betydligt större än vad jag är, haha!!

• AllStared

wowo nästa vecka skickar vi ut bröllopsinbjudningarna! :D

• Anja 19 juli 2008

först NU har jag lyckats komma in. Lagom tidigt...

Nu måste jag dessutom gå och lägga mig...

Imorgon ska vi ju gå coh se 500 (hipphipp-snubbarna ni vet) och sen gå ut och äta, jag Daniel, min mamma och hennes man. ska bli jättekul...

Englali

jag har ju kommenterat din klänning, eller försvann även det inlägget som så många!

Den är ju SKITFIN Du är skitfin... Om du visste hur mkt jag önskar att jag hade sett ut så och kunnat se så vacker ut i en klänning *suckar avundsjukt*

Kan bara tänka mig hur otrolig den ser ut med underkjol oxå

• AllStared

Anja

Vilken osis, ja jag kom oxå nyss in, efter hårt kämpande...
    Tröttnar på detta...

Well
    Ha de så trevligt imorn & sov gott...

Jag är för bröllopspeppad nu så jag kör på :D

• Englali

Hello girls!

Anja: Haha, ja det måste försvunnit! Tack för de så otroligt vänliga orden. Men jo, med en underkjol gör den sig lite bättre faktiskt, den kommer inte helt till sin rätt såhär.

Äntligen är det fredag! Som jag har längtat... vill bara ha helg hela tiden och vill abosolut aldrig gå till jobbet. Förut kunde jag längta efter att gå dit, men den den känslan har försvunnit. Dags o se sig om efter annat då förmodar jag...

Gjorde ett "prov-inbjudningskort" igår. Det blir riktigt nice! MEN, det var då tusan inte så lätt att skära till papper som jag hade trott
    Ni andra när ni skär till, vad har ni använt? En sådan där platta och kniv eller en riktigt pappersskärare?
    Alla tips mottages varmt!!!

• Pumpkin

Godmorgon!

Englali: Vet hon vem du är och du inte ringer för sent så tror jag inte att hon reagerar negativt, snarare tvärtom!

Vad gäller att skära papper så är faktiskt pappersskärare det bästa, det underlättar processen enormt mycket!

Själv börjar jag bli osäker på våra inbjudningskort, så lagom dags nu liksom

• Sommarliv

God morgon
    Igår bokade min ring..
    Så om några veckor har man den...

• KKC

God morgon!

Jag kom inte heller in på hela dagen igår :( nåja...

Berättade för vår bästa kompis igår att jag ska fria :) Hon blev jätte glad!
    Hon nattade caisa första gången igår (första gången någon annan än jag eller A gjorde det över huvudtaget) och det gick jätte bra! så imorgon ska hon passa C så jag å A kan gå på bio :D
    Sedan så har hon bokat in att vara barnvakt den 29:e så jag kan fria ;)

Annars så händer inte så mkt... Är just nu ooortoligt bebis sugen och vill bli gravid igen!! men får vänta ett tag till...
    är avis på dig hedebris som ska föda snart!! är en otroligt härlig upplevelse som jag skulle göra 100 gånger om!! :)

Ska ta tag i inbjudningskorten nu när min kompis vet så att hon kan hjälpa mig med dem. Vill ju ha dem relativt klara när jag friar så att vi bara kan skriva ut och skicka om han svarar JA! :) Vill gärna skicka dem veckan efter...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.