Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
oj jisses är det du som väljer bland alla dessa??
oj jisses är det du som väljer bland alla dessa??
2, 10 och 11 vart favoriterna.. 11 var nog mest finast men sen är det ju att jag älskar när det är snörning bak tycker det är fint och det hade inte den.
nepp alla har olika smaker.. vilka är dina topp favoriter då? de du tänkte åååhh!!
2 tror visar en midja bäst..
drapering döljer ju midja och gör den slankare ialla fall på mig.
Anja Ha haha ha.. är den allvarlig?? har det varit så förr?
sommarbrud ettan bakifrån och tvåan framifrån kombinerat
Sommarbrud jätte fin inbjudning.
Så nu fick jag tummen ur och alla våra inbjudningar är antingen på väg eller överlämnade. vart 71 kr i porto på 12 st usch är ju dyrt ju. inte undra på att man mailar så mycket.
Våra gick på ett som tur var.
pumpkin era måste väga en hel del med allt som är i dem.
brud 080524 jag vet inte heller hur mi ska ställa borden måste nästan åka till vår lokal för att få rätsida på det..
Englali bara på hushållselen?? det blir ju ca 1000 kr i månaden man brukar ju beräkna annars 2-300 extra på bara hushållselen. hur kan det bli så dyrt? vi betalade på en trea vi hade innan 300 kr i månaden för hushållselen.
Åh någon som är bra på tapeter? Vi ska tapetsera ett rätt så avlångt rum och jag vill ha fond men gubben vill ej för det är så krångligt men jag vill!! ja ja skit i det.
men en mörk grå som fondvägg och sen en nyans ljusare på de andra väggarna borde rummet bli kortare då va? eller hur får man det att bli kortare?