• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anettan73

Fan och helvetes jÄvla skit oxå!!!!

Hela inlägget försvqnn och det var inget kort!!!

• Anettan73

Ja ja då har alla gått och nannat. Jag får väl göra det jag med. Natti natti...

• 20080614

Godmorgon! Är alldeles för tidigt för en lördag, men jag håller på och tvättar och då får det vara värt det.

Anja: Tycker det kan vara supersnyggt med svart runt ögonen, även på bröllop, huvudsaken är att bruden passar i det. Och gröna ögon och rött hår, så skulle min drömprins se ut hade jag en bestämd åsikt om på högstadiet!

• Sommarliv

God morgon
    Här är en till som ska iväg o tvätta snart..
    Har sån tur att lillen sover o jag hinner fixa lite saker innan.

Idag ska vi bara ta det soft..
    Hoppas ni alla har det bra.. kram

• 20080614

Trevligt med tvättkompis! Är så himla skönt att få det gjort, förut om att jag känner mig lite seg i bollen. Sitter och skriver in gästpresentationer till festhäftet. Jag och M började med några igår och det var riktigt svårt och riktigt roligt, skrattade så jag grät. Hoppas våra gäster kan uppskatta det lika mycket!

• Sommarliv

Jag tror vi kommer att hoppa över sånt..
    Men vi kommer att skriva lite mså dikter o citater o sånt i stället..

• 20080614

Försökte lobba lite för att ha med dom här texterna med vad barn tycker om äktenskap/bröllop. Gick inte riktigt hem.

Kan nog vara skönt att hoppa över, känns somd et kommer bli en hel del jobb. Lite lättare med dem man känner väl också, än tillexempel vänners respektive.

• Sommarliv

Kan tänka mig det.. För vi har gjort valet att om man är singel får man ta med en dejt.. så man får lite roligt.. För det är bara par på bröllopet.
    Så då skulle det bli svårt att skriva något om dom..

Igår så tyckte min mamma att vi inte skulle ha dom färgerna som vi har valt till bröllopet..
    Vi har valr svart/rött/vitt..
    O gäster får välja att ha svart eller rött eller mixa.. O inget annat..
    Mamman min tycker man inte ska ha svart på sommaren.. Hmm.. bläää.. vad surt det blev..

• 20080614

Låter som något som min mamma skulle kunna tycka också. Men samtidigt blir det ju väldigt snyggt och häftigt om man är väldigt många. Dessutom är ju svart en basfärg, de flesta har ju något svart hemma vilket förenklar lite om man inte får välja färg själv. Har du sett bilder i någon bröllopstidning, kanske amelia 2006, från bröllopet där alla gästerna hade svart och rött på sig?

Var ska ni ha vigsel/fest?

• Sommarliv

Näpp har ej sett det..
    Saken var att jag ska ha vitklänning o svart hår, skor o rödablommor.. O Andreas ska ha svart o rödslips..

Han älskar svart så det var inget att prataom o det är han som har valt färgerna..

Vi kommer att ha festen här i uppsala.
    Men vi gifter oss borligt med bara hmm 9 gäster som är vänner.. sen så är alla gäster på festen som vi kommer till sen..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.