Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Åh! Den var verkligen supersnygg! Har du tänkt att ha slöja/tiara/krona eller något sånt till? Du kommer bli grymt snygg i en sån modell tror jag (utifrån de småhintarna om hur du ser ut)
Åh! Den var verkligen supersnygg! Har du tänkt att ha slöja/tiara/krona eller något sånt till? Du kommer bli grymt snygg i en sån modell tror jag (utifrån de småhintarna om hur du ser ut)
Vi var och träffade vår florist i fredag, känns så himla kul för jag tror det kommer bli hur fint som helst! Dessutom är hon verkligen både superduktig. Ska dessutom få låna perfekta vaser av henne till dukningen, så nu känns det som dukningsplaneringen kan sätta lite fart också!
Hur har ni andra tänkt med dukning och blommor på borden, har ni tänkt ha det?
KKC: Jag syftade på klänningen i affären, fast jag måste säga att den i ditt galleri är strået vassare!
Förresten, ett litet tips från sjukgymnasten (blivande iaf!) om hållning. Stretcha bröstmusklerna då och då, det underlättar mycket om man vill få bra hållning.
Anja: Usch! Vad duktig du är som tog hand om henne! Otäckt när blodet sprutar sådär.. Verkar det ha gått hyffsat bra med henne iaf eller?
Själv tog jag hand om en skadad blivande man igår! Han lyckades köra huvudet så hårt i en dörkarm att det blev ett stort hack mellan ögonen.. Inte så djupt som tur var dock!
KKC: Hm, ska tänka lite om jag har någon särskild övning.. Annars är tycker jag det viktigaste är att man tänker på hur man gör övningarna. Typ att det är viktigt att tänka att man gör sig lång när man gör rygglyft, att man inte behöver komma så högt och att man hela tiden ska titta ned. Hm, ja, ska fundera lite till på om jag har några supertips på övningar!
Angående stretchen förresten, några tips på vägen bra. Det ska inte göra ont, bara sträcka (om det gör ont vill musklerna skydda nerverna och då spänns dem vilket motverkar stretchen). Det är helt okej att stretcha ouppvärmd, ta det lite lugnt bara. Håll kvar i ca 30 sekunder för att få effekt. Fast sånt kanske du har koll på redan
Nä, nu ska jag knata ner på stan i regnet och sen är det skola som gäller. Ska påbörja C-uppsatsen idag, ska faktiskt bli riktigt spännande. Ska skriva om barn med smärta, känns som ett viktigt ämne.
Hoppas ni får en fin dag allihopa!
Sommarliv: Jag tycker abosolut nr 2 eller 3 av klänningarna! Fast alla var verkligen jättefina!
Sommarliv: Har du någon favorit bland dem?
Tycker det är så roligt när någon frågar om råd här i tråden, för alla tycker nästan alltid helt olika! Är ju himla bra också, för då borde ju iaf några tycka att man är fin lite oavsett vad man väljer på sitt eget bröllop. Känns skönt tycker jag