Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-20 23:48:50 följande:
Annettanjag tyckte jag var ganska fin i slöja, fniss... Jag har ju velat fram och tillbaka, fram och tillbaka ang just slöjan...Men nu, med min "nya" klänning i åtanke så tror jag att jag skiter i det, för den är så MYCKET i sig och ryggen är så vacker med allt glitter så jag tror den ska vara fri...jag får se hur jag känner när den har kommit om tre månader, så jag kan prova den. ska prova både med och utan slöja och se hur jag känner
Jag tyckte att man såg fjantig ut i slöja. Jag skrattar at mig själv just nu... Jag skrattade ju år dom när dom såg min reaktion. Dom sade ju med att dom riktigt såg hur jag stelnade till.
Har du en väldigt pryd klänning så tycker inte jag att du ska låta en slöja dölja det. Sen när man har en lliten stump kan se fattigt ut. Däremot ska jag nog ha en tiara.
Jag ska nog hämta hem min klänning nästa gång jag e i Malmö. Dom har tyvärr inte plats att ha den tills ändringar ska göras. Ska göra det ca 4 v innan bröllopet. Fast Tobbe sade att jag inte fick ha den hemma för han kunde inte lova att inte titta på den... Tur att han är ärlig