• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

En tjej som heter Malin, men jag vet inte hur det funkar riktigt med vem som åker var. Hon jobbar iaf från stockholm.

• 20080614

Oj, va roligt, för det kan inte vara hon. För senast när hon var på massage hos mig var nog i höstas och då hade hon ingen liten bebis. Kanske kommer en ny malin till er nu då?!

• 20080614

Jag äter saffranspastasallad och något kött (är dålig på kött, fick det av mickes mormor). Väldigt gott faktiskt! Är hemma igen efter ett pass på friskis. Usch vad jag är klen..haha, orkar ingenting. Dessutom bara tänker jag att ska åka och träna och så händer det aldrig. Men detta kanske är början på något nytt. vem vet..

• 20080614

Blir riktigt imponerad av dig Anja. Det känns som du jämt förbereder mat! Jag har verkligen noll framförhållning när det gäller sånt..

• 20080614

Anja: Om du får ett så stort kök kommer det vara större än det rummet jag och Micke bodde i tillsammans i ca 9 månader..

• 20080614

Glad påsk på er!
    Tänkte inte stanna här inne, ville bara önska glad påsk. Själv är jag i Linköping och här skulle det definitivt inte gå att åka skoter Däremot går det väldigt bra att planera bröllop!

• 20080614

Anja: Spännande med menskoppen. Har också funderat lite på en sån, men aldrig tagit mig tid att verkligen kolla upp vad det är för något.

Sitter här och funderar på om jag har något pyssel hemma att göra! Är galet pysslesugen! Satt hela dagen kvällen igår och fixade med våra nyinköpta blockljus. Om det är någon mer som tänkt ha vita blockljus säljer ikea ut ljus just nu billigt, tror vi betalade 5 kr/st för 10 cm höga.

• 20080614

Anettan: Usch vad tråkigt att inte kunna ha kvar hunden.. Men allergi är ju tyvärr inte så mycket att göra något åt.

Hittar du några spännande idéer?

• 20080614

Vet att det finns väldigt många vita ljus i Linköping och lite färre i Uppsala, men förhoppningsvis har de där du ska köpa Fanns 14 cm höga och ännu lite högre också, men de kommer jag inte ihåg vad de kostade tyvärr.

Kul att ni ska göra monogram på! Var precis det jag satt och pysslade med igår, fast vi ska inte ha monogram på utan ett träd som vi även har på vigselprogrammen. Blev faktiskt jättebra och ljusen, som jag tyckte så lite dassiga ut först, blev jättefina med tryck på!

• 20080614

Är det någon särskild anledning till att du är så rädd för att lämna ut personnummer och kontonummer? Själv har jag köpt saker på nätet säkert 100 gånger och det har aldrig varit något problem hittills (peppar peppar..!).

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.