Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Tror ni det blir bra med diadem/tiara till den där frisyren? Eller är krona bättre? Eller inget alls?
Tror ni det blir bra med diadem/tiara till den där frisyren? Eller är krona bättre? Eller inget alls?
Hoho? Vad tror ni tjejer? Inga åsikter?
Det gör absolut inget att det trycks ner lite, då ser det ju bara ännu fluffigare och ruffsigare ut i övrigt
Jag gillar den här tiaran skarp, även om jag inte är helt säker på att det rätt till min utstyrsel. Men kanske en enklare variant? home.gamman.se/kirsto/galleri/%7B7C7DC334-8DCC-768A-91FB-7FC98341731E%7D.jpg
Jag förstod att du menade tiara Tror också att diadem kan försvinna lite, det måste liksom sticka upp lite - men inte för mycket.
KUL att ni gillade den! Tror minsann att sajber.pillan har någon liknande
Vet dock inte hur jag ska göra med färgen. Tycker egentligen att den är finast i silverfärg (metallen alltså), men resten av bröllopet och mina ringar kommer ju vara guld?
Bra, tack - då är det bestämt!
Natti natti Flamora!
Jag är kvar!
Genomskinlig eller färgad "sten" i tiaran?
Om du har möjlighet att ta dig råd och satsa på dig själv, så tycker jag definitivt att du ska köra på Xtravaganza!
Vet inte faktiskt... Rosa i så fall skulle jag tro. Känns dock inte som att det skulle matcha klänningen så bra.