• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Nä men seriöst... säg helt allvarligt till honom, -jag är så kåt att jag inte vet var jag ska bli av, kan du vara snäll och ta av dig byxorna!

• Pumpkin

Alltså, problemet är ju att han hela tiden "frågar om lov" - "får jag göra dig upphetsad", "får jag vara upphetsad", "får jag prova ha sex med dig", "får jag vara lite wild and crazy". Alltså, han frågar ju inte, men kroppsspråket och ögonen är frågande liksom. Det är därför jag säger att jag ÖNSKAR att Lasse hade gjort en sån där grej med mig, bara stövla in som att det är självklart att NU ska vi ha sex, för det har JAG (han alltså) bestämt!

• KKC

pumpkin: vi är väl som ni fast tvärt om då ;) lasse är väl som jag, jätte svårt att få igång lusten men när det är igån då är det igång ;)

• Pumpkin
    KKC: Ja, vad gör man? Jobbigt att känna att man måste ge någon sex... Själv känner jag ju att jag måste ge mig själv sex för jag vet att jag gillar det egentligen, men har liksom glömt bort hur mycket
    Pratar ni om det?

Anja: Du är så jäkla skön!
  • Anja 19 juli 2008

Jag är nog lite grann en periodare... men även när jag har mina "downs" så säger jag aldrig nej för även om jag känner typ när jag märker att han vill (åh jag pallar inte) så vet jag ju, att så fort vi börjat så blir jag vrålkåt och tycker det är supergött, så varför man ens har det där motståndet ibland, som kan sabba så jä..la mkt för det får den andre att känna sig helt oönskad och oattraktiv, ja, det fattar inte jag...

jag älskar ju att ha sex m honom så det är väl nåt annat det beror på? Men som sagt, min LUST svänger ju lite... ibland är jag mkt kåtare än han och ibland är han mkt kåtare än jag och ibland är vi helt synkade!

Men jag har nog sällan sagt nej just för att jag vet att jag vill när vi väl är igång

• Pumpkin

Jag tror i och för sig inte att Lasse är mindre sexuell än mig, han bara visar det inte för han är osäker, typ.

• Pumpkin

Till saken hör ju att jag har MYCKET mer sexuell erfarenhet än vad Lasse har.

• Anettan73

Anja- Du e verkligen inte rumsren... Garvade så att Thea nästan vaknade igen!!!!

• Anja 19 juli 2008

Hahaha...

Aaaah skitsvårt då med Lasse... Fattar exakt!

Men du, det låter LIIITE som att han känner sig sexuellt underlägsen dig! Det är JÄ..LIGT jobbigt, speciellt som han är killen och den som "förväntas" vara sexuellt "drivande" (usch mkt sexistiskt snack jag kör med, men ni fattar vad jag menar va)...

Va f..n kan du då göra för att få honom UR den känslan att han är sexeullt osäker på nåt vis... för det låter ju lite som att han är det...

Nästa gång han frågar så, så kunde du kanske säga, helt vilt, samtidigt som du sliter tag i honom och lixom rycker upp hans brallor (innan han ens fattar nåt) att "fråga inte Lasse, bara ta för dig", fast lixom kombinera detta med att vara helt PÅ honom, som en galning så att han INTE känner att han inte är upphetsande eller förförisk fattar du vad jag menar...

det tar lixom udden av budskapet att du inte vill bli tillfrågad.

han hör att du säger att du inte vill att han frågar/eller är frågande i sättet, samtidigt som han får bekräftat att WOW min kvinna vill ha mig såååååå MYCKET jag är en riktig HINGST lixom hehe

• Filifjonkan2

ja här inne är det våta disskussioner hihihi, kul att läsa om att andra har samma chargong som jag

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.