Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
HA ha ha ha
gud vad kul...ja då kan vi nog ingå i samma klubb!!
Ha det så bra idag!
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-03-09 12:51:00 följande:
HA ha ha ha
gud vad kul...ja då kan vi nog ingå i samma klubb!!
Ha det så bra idag!
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-03-09 12:51:00 följande:
ha haaaa!!! Bra, då är vi två iallafall
GME76 080802 skrev 2008-03-09 12:58:49 följande:
Hej!!!
Jag röstar på frisyr nummer ETT!!!!!
Det stod mellan den och 8:an
Lycka till!
sommarbrud 080802 skrev 2008-03-11 11:55:59 följande:
SNITTE:
Såg att du hade skrivit i vår väldans glest besökta gästbok på announcer!! Så glad jag blev!!
Tusen tack!
Åh....panik....jag minns att vi för ett tag sedan höll på och bollade med frisyrsajter som var bra...det fanns en som var GRYM...någon som kom ihåg vad den hette?
Jag ska på provuppsättning i morgon och är som vanligt ute i god tid....
Tack
I LÖVE YOU!!!!!
Helt rätt
Tack
STOOOOR% kram
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-14 11:41:45 följande:
Och jag förstår dig till 100 %.....
SKITSNYGGA!!!!!!
GRATTIS BABE
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-14 14:33:19 följande:
Jag gillade de rosa örhängena....
Godmorgon på er alla
Alla kort är nu klara, adresserna är på och jag ska bara handla frimärken idag...sen så. Pang på lådan!!!
Fast vet ni....
Det är ganska komiskt egentligen.....
Jag vill byta kyrka...
Vi har skrivit i inbjudningen att det är i Fågeltoftakyrka som vi ska vigas...men när jag var där i helgen så inser jag att själva vigselakten sker i ett litet "rum" längst in i kyrkan, med andra ord så ser våra gäster knappt röken av oss under hela vigseln. Bara de som sitter ute vid gångarna, för de andra är det kört. Sen är det sjukt trångt och vi skulle inte heller få plats med tärnor, bestmans och musiker där framme......
Så vi har garderat oss, vi har dubbelbokat oss när det gäller kyrkor. Vi ville från början helst ha Vitaby, men där fanns också det problemet att inta alla kunde se oss där framme...men nu märker vi att många fler ser oss i Vitaby dessutom är den finare...
Så jag byter
Men väntar med den informationen till gästerna....
Vi har ju ett tredagars bröllop så vi alla möts ju redan på fredag...då blir det mest en formalitet om var vi ska hålla vigseln på lördag...
Åhhhh
Krångel liksom...
Typiskt....
Men man måste gå på magkänsla, eller hur?