Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-22 23:55:47 följande:
Nu vet jag inte hur gamla ni här inne är...
www.rainbowclub.co.uk/gallery.htm
Har du kollat här???
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-22 23:55:47 följande:
Kollade mer nu och 08 har mest smal klack...
hi hi hi hi hi...
Jag ar med knyt på sidan på mina kort.
Många trodde att det var igen limmat
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-24 21:16:43 följande:
Hej på er...
Har en sjuk gnällig unge hemma idag. Kan inte gå en meter ifrån henne. Ska snart till vårdcentralen med henne. Eller ja kl 13. Hon blev röd under näsan för 1 v sedan och jag smorde o hade mig, nu i fredags kom det blåsor och dom har spridit sig. Rädd att det är svinkopper eller något. HAr smort in varje dag flera gånger om dagen men icke... Så nu får vi se vad dom säger...
hur går det annars. Har det hänt något roligt under helgen???
Hur blir det med träffen/träffarna???
Jag e inne på att göra hål i öronen igen. 4gången blir det nu i så fall. Vill ju ha riktiga örhänge på bröllopet och inte behöva begränsa mig. Jag är inte sugen på plastclips från 80 talet direkt
Inne på att ha stora pärlor i öronen. kan bli rätt fräckt.
Men då måste jag nästan ha pärlor runt halsen med väl... Eller??? Lite tantvarning kanske eller jag vet inte...
Pumpkin- Är det dina färdiga kort du har i galleriet???
Dom blev super fina..
Jag har haft jätte mycket strul med hålen. Det är nog nickelalleri.
På den gammla goda tiden när det var modernt att pirca sig så hade jag i näsa o tungan.
Tungan var inga problem iom salivet tvälttade rent hela tiden ju. Men den lilla ringen i näsan gick inte alls bra. Blev jätte inflamerad och klyddig hela tiden. Slutade med att jag tog bort den. Annars hade jag fått tvätta den flera gånger om dagen. och d e inte så kul. Ändå hade jag kirurgiskt stål både i näsa o tunga... Men jag klarar halsband och armband men inte klockor...
Anja..
Jag gillade det första bäst. det andra är så vardagligt tyckte jag.
Jag har ett dilemma.
Min syster gjorde ett halsband till mig med detaljer från ett armband som varit min mammas.
Hade velat ha det men det skär sig mit klänningen och så e d rätt vardagligt tycker jag.
Jag har lagt in bild på det.... Känns samtidigt lite fattigt på mågot sätt.
Min hål är nästan helt igenväxta...
Hur länge ska hänget sitta i örat innan man kan byta det till annat???